תרבות ופנאי

ברבי ומטאל חוגגים 65 שנה: זה הפרויקט המיוחד של הענקית

חברת "מאטל" חוגגת 65 שנים של השראה עם המותג ברבי וחושפת את הפרויקט החדש "Barbie Dream Gap" המסייע לנערות לשאוף גבוה. סגנית נשיא בכירה של ברבי ומנהלת גלובלית במאטל: "הסיפור של ברבי מעולם לא היה רק עליה. זה על אינספור הילדים הצעירים שהיא נתנה להם השראה"

מערכת ice | 
ברבי (צילום מטאל)
חברת "מאטל" הכריזה היום (ראשון) על השקת חגיגות 65 שנה לברבי ויותר משישה עשורים של פריצת גבולות והשראה לנערות באמצעות סיפורים. לדברי החברה, מאז הקמת המותג, בובת הברבי סייעה ללא מעט בנות לחקור את הפוטנציאל הבלתי מוגבל שלהן ואף תרמה רבות לערך העצמי שלהן. עידוד ביטוי עצמי דרך התחפשות ועד למימוש כל אחת מ250 אופציות לקריירה שלה.
מאטל חוזרים לכמה מבובות הקריירה הפופולריות ביותר מהרזומה המרשים של ברבי ומציגים בובות חגיגיות חדשות בהשראת מראה ברבי לאורך ההיסטוריה שלה. מדובר בפרויקט מיוחד שנקרא "Barbie Dream Gap" המציג מגוון רחב של בובות ברבי: החל וטרינרית בחווה, כוכבת פופ ואסטרונאוטית.
את יום ההולדת למותג האהוב, חגגה חברת מטאל אתמול (שבת). קריסטה ברגר סגנית נשיא בכירה של ברבי ומנהלת גלובלית במאטל, התייחסה לתרומת הבובה המפורסמת על הערך העצמי של הילדים: "הסיפור של ברבי מעולם לא היה רק עליה. זה על אינספור הילדים הצעירים שהיא נתנה להם השראה ועל מיליוני הסיפורים שהיא עזרה להם לדמיין לאורך הדרך".
עוד הוסיפה ברגר: "במשך 65 השנים האחרונות, ברבי השתמשה בפלטפורמה הגלובלית שלה כדי להעצים בנות לחלום בגדול, לחקור את הפוטנציאל הבלתי מוגבל שלהן ולכוון את הנרטיב שלהן כדי לעצב את עתידן. בעודנו חוגגים את יום השנה הזה, אנו מכירים ביותר משישה עשורים של סיפורים שברבי עזרה לכתוב ובובה שממשיכה לתת לכולם את ההזדמנות לחלום - ולחלום בגדול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה