תרבות ופנאי

ענבל ביבי תעלה על במת התיאטרון: זה התפקיד החדש של הכוכבת

ענבל ביבי תשחק בהפקה החדשה של "זה אני" המבוסס על שיריו של אייל גולן. את המחזה כתב מאור זגורי ומביים עוז מורג. ביבי תגלם את דמותה של נרי טולדנו ולמעשה תחליף את מורן מזור שיוצאת לחופשת לידה

מערכת ice | 
ענבל ביבי (צילום עמית סליקטר)
הזמרת והשחקנית ענבל ביבי ("ההקה", "לילות ברודוויי") לוהקה להפקה החדשה של המחזמר "זה אני", המבוסס על שיריו של אייל גולן. ביבי החלה את הקריירה המוזיקלית שלה בשנת 2013 כשנבחרה להשתתף בגיל חמש עשרה וחצי בעונה הראשונה של תוכנית המציאות "אקס פקטור ישראל". 
באפריל 2016 החלה לגלם את דמותה של יובל הופמן בסדרת הנוער "נעלמים", שבה גם שרה את שיר הנושא "נצלול". לאחר מכן, בשנת 2016 התגייסה לצבא ושירתה בפיקוד העורף. לאחר מכן, ביבי שיחקה בתפקיד נועה בר-און בגרסה הבימתית לסרטו של אבי נשר "הלהקה". במהלך 2023 הוציאה ביבי את הסינגל "אף פעם לא לבד", שזכה להצלחה רבה. 
"זה אני" הוא מחזמר להיטים ישראלי מאת מאור זגורי, המבוסס על שיריו של הזמר אייל גולן. עלילת המחזמר מתמקדת בסיפורה של משפחת טולדנו, משפחה חרדית ירושלמית של חוזרים בתשובה, ובמרכזו מסע התבגרותה של בת הזקונים אדריאנה שנסחפת אל תוך חיי הלילה של תל אביב, לומדת על הקשיים הכרוכים בהגשמת החלום, ומתמודדת עם הדילמה הנצחית של כולנו: הבחירה בין ערכי המשפחה לבין הגשמה עצמית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה