תרבות ופנאי

שירי מימון ובנק הפועלים במחווה מרגשת למפוני העוטף

מועדון הפלטינום של בנק הפועלים אירח את לקוחותיו למופע מיוחד "עוד לא תמו כל פלאייך" של שירי מימון והתזמורת הפילהרמונית הישראלית בניצוחו של גיא פדר

מערכת ice | 
שירי מימון (צילום אוהד רומנו)
ראובן קרופיק, יו"ר בנק הפועלים, דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים, דלית רביב, משנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על החטיבה הקמעונאית ואיילת יסעור מנהלת בנקאות פלטינום, אירחו את לקוחות הפלטינום למופע מיוחד "עוד לא תמו כל פלאייך" של שירי מימון והתזמורת הפילהרמונית הישראלית בניצוחו של גיא פדר.
המופע, שהתקיים בהיכל התרבות בתל אביב, נפתח בביצוע מרגש לשיר "שלג בשרב" של שירי מימון שאירחה על הבמה את רותם שרעבי, סטודנטית בבית ספר רימון ואחיינית של יוסי ואלי שרעבי שנחטפו מקיבוץ בארי עזה ב-7/10 שביצעה איתה את השיר.
במופע, הבנק אירח מאות מפונים מיישובי עוטף עזה וביניהם: כפר עזה, רעים ונתיב העשרה שיחד עם לקוחות הפלטינום של בנק הפועלים נהנו ממופע עוצמתי של הזמרת שירי מימון שביצעה את השירים הגדולים שלה בעיבודים מרגשים יחד עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית.
 
קרדיט: איציק בירן
בין השירים ששירי מימון ביצעה במופע: "השקט שנשאר", "נשימה", "אהבה קטנה", "כמה פעמים",  "זכוכיות" וגם השירים "אמא" ו-"כשהלכת" שקיבלו בתקופה האחרונה משמעות חדשה וזכו להשמעות רבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה