קריפטו

הביטקוין ממשיך להתפוצץ: המסחר באופציות זינק ל-38 מיליארד דולר

המסחר באופציות במטבע המוביל בשוק זינק לשיא של כל הזמנים, וחורג מ-38 מיליארד דולר בנפח חודשי בבורסות הגדולות. רוב החוזים הבולטים בדריביט הם שוריים, עם מחיר מימוש של 45,000 דולר
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
המסחר באופציות בביטקוין זינק לשיא של כל הזמנים, וחורג מ-38 מיליארד דולר בנפח חודשי בבורסות הגדולות. דריביט מובילה עם 26.7 מיליארד דולר, ואופציות משמעותיות בשווי 7.7 מיליארד דולר הקשורות לביטקוין אמורות לפוג היום (שישי), מה שמסמן אבן דרך עבור המטבע המוביל בשוק.
רוב החוזים הבולטים בדריביט הם שיחות שוריות, עם מחיר מימוש של 45,000 דולר. עם זאת, חלק מהסוחרים עשויים להתמודד עם הפסדים כאשר הביטקוין נסחר עדיין בסביבות ה-42,500 דולר. סמנכ"ל המסחר הראשי של דריביט, מציין שיא של 11 מיליארד דולר בריבית משולבת של ביטקוין ואופציות את'ריום פתוחות, תוך ציפייה לפעילות גידור ומסחר המוגברת.
בינתיים, נפח המסחר באופציות הביטקוין של בורסת הסחורות של שיקגו (CME) הגיע ל-2.39 מיליארד דולר, מה שמצביע על מעורבות מוגברת של שחקנים מתוחכמים. למרות האופטימיות, CryptoQuant מציעה אתגרים עבור הימורים שויים, ומציינת שנפח המכירה עולה על נפח הקנייה בשווקי החוזים העתידיים של ביטקוין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה