קריפטו

אילון מאסק חושף: אלו התוכניות של טוויטר לגבי הקריפטו

אילון מאסק, כבר ציין בעבר כי הוא מתכנן ש-X (טוויטר לשעבר), תהיה האפליקציה של הכל. כעת נחשף כי החברה מגבירה את מאמציה להציג אפשרות לתשלומים ברחבי פלטפורמת המדיה החברתית שלה אשר תושק באמצע 2024
מערכת ice | 
אילון מאסק והרשת החברתית X (צילום shutterstock)
כבר בתחילת השנה, דווח על כך ש-X (טוויטר לשעבר), צפויה להשיק שירותי תשלום בתוך האפליקציה. כעת נחשף כי החברה תשיק את שירותי התשלום כבר בסביבות אמצע 2024. 
בשבוע שעבר, אילון מאסק, חשף שהוא מצפה ששירותי התשלום יושקו במלואם מתישהו עד "אמצע השנה הבאה", עד לאישור מספר בקשות לרישיון משדר כסף. מאסק אמר שהוא מקווה להשיק תשלומים בפלטפורמת המדיה החברתית מוקדם יותר, אך על ידי תהליכים בירוקרטיים. מאסק, אמר כי X, איחרה קצת בכול הנוגע להגשת כל המסמכים הדרושים.
כבר בעבר נטען כי מאסק, ישלב גם את מטבעות הקריפטו בשירות התשלומים החדש, אך נראה כי המהלך יתעכב במקצת. כמו כן, גורמים רבים בשוק הקריפטו, כי מאסק עשוי לשלב את אחד ממטבעות הקריפטו המועדפים עליו כמו הדוג'קוין
 
למרות האדישות לכאורה של מאסק, לשוק הקריפטו, חברת המכוניות בבעלותו טסלה, מחזיקה בבעלותה כ-148 מיליון דולר בביטקוין, והיא אף מאפשרת ללקוחות לשלם בחנות שלה עם דוג'קוין.
כמו כן, לפי דיווחים נמצא כי גם העלו כי גם בחברת בניית המנהרות של מאסק, The Boring Company, החלה לאפשר ללקוחות לשלם עבור נסיעות במערכת התחבורה שלה בלאס וגאס באמצעות הדוג'קוין. על כן כעת נותר לחכות למידע נוסף בנושא כדי לראות מתי הקריפטו יגיע באופן רשמי לרשת החברתית האהובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה