קריפטו

50 אלף או חצי מיליון דולר? התחזיות הנועזות למחיר הביטקוין

המטבע שביצע את אחת המהפכות הכלכליות הגדולות בעולם ופתח את שוק הקריפטו, הביטקוין, ממשיך לסחרר את האנליסטים שחלקם אופטימיים לגבי המשך המסחר בו, וחלקם אופטימיים מאד
מערכת ice |  3
ביטקוין (צילום shutterstock)
שוק הקריפטו ידוע בתנודותיו הגדולות ובחוסר יציבותו וכך גם המטבע המוביל את השוק, הביטקוין. לאחר שחצה את רף 67 אלף הדולרים בשנת 2021, מאז הספיק לחתוך את שוויו בחצי, אך נמצא בעלייה מאז וכעת מחירו נסחר ב-42,200 דולר.
כמובן שהשוק התנודתי הוא לא צפוי, אפילו יותר משוק המניות ממספר סיבות. הסיבה הראשונה לחוסר הוודאות בשוק הקריפטו הוא מחסור ברגולציה משמעותית ברוב מדינות העולם, במיוחד בכלכלות החזקות.
האנליסטים שצופים כי מחירו של הביטקוין יגיע למאות אלפי דולרים ואף יכול להגיע למחיר של חצי מיליון דולר, נשענים לרוב על הציפייה לקיום רגולציה אמיתית במערכות הכלכליות של המדינות האלו. בבריטניה למשל, החלו בצעדים משמעותיים ונראה ששם השנה הבאה תהיה משמעותית מאוד עבור סוחרי הקריפטו.
עוד מקום שנרשם כאחת התקוות לסוחרי הקריפטו הוא אבו דאבי, שבעקבות רגולציה די נוחה במדינה, חברות רבות העוסקות בתחום כבר לוטשות עיניים ובוחנת כניסה אפשרית לביצוע מסחר והקמת מטות במדינה.
הסוחרים הפחות אופטימיים צופים המשך מחסור ברגולציה מתאימה והמשך אי ודאות קשה בבורסה הלא צפויה גם כך. אך הם לא צופים כי השוק יחווה ירידות מסיביות, מאחר והוא כבר בשימוש על ידי כמות סוחרים רבה בעולם ששמו את מיטב כספם שם, ומה שהחל ברעש גדול כמהפכה הבאה, הפך לכור שלג שאמנם התמתן, אך לא נראה שיהיה אפשר לעצור אותו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אין ביסוס לכלום, זה פשוט פיקציה , או הימור (ל"ת)
    אורי 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    זהירות נדרשת
    משה 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אנא מכם למי שאין כסף ממש מיותר שלא ישקיע בביטקוין. הוא יכול לעלות חזק ובאותה מידה גם לרדת. לדעתי אין לו שום ערך בפני עצמו. כי כמה אנשים מחשב בנו אותו והחליטו שהוא משמש כמטבע ? לא לחינם וורן באפט קרא לזה רעל עכברים ואני חושב שהוא מבין דבר או שניים בעסקים
    סגור
  • 1.
    going down 16-26 (ל"ת)
    666 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור