קריפטו

שנת השיא של הביטקוין? זה מה שהמומחים חושבים

אין ספק כי שנת 2023, הייתה שנת התאוששות של הביטקוין. המטבע האהוב אשר מחזיק ביותר משליש משווי שוק הקריפטו, רשם במהלך השנה שעוד מעט נגמרת עלייה מרשימה של 164% במחירו. כעת נותר לתהות האם המגמה תמשך גם בשנה הבאה, זה מה שחשבו המומחים
מערכת ice | 
ביטקוין (צילום vecteezy)
אין ספק כי 2022 הייתה אחת השנים הגרועות של הביטקוין לאחר שמחירו צנח בעשרות אלפי דולרים, אך לאחר ההתרסקות באה העלייה והתאוששות של 2023 כאשר רק לאחרונה מחירו של המטבע הויתיק חצה את רף ה-40,000 דולר. כעת נותר להות מה צופן לו העתיד.
כאמור, 2023 הייתה שנה מופלאה עבור הביטקוין, כאשר מתחילת השנה, מחירו של המטבע אשר מחזיק בשליש משוק המטבעות הקריפטו רשם זינוק היסטורי של 164% מתחילת השנה. המטבע שבר שיא ועקף השקעות ותיקות בשוק כמו השקעות במדדים או בזהב. כשהעלייה המאסיבית בשווי המטבע התרחשה לקראת סוף השנה.
למרות שהתאוששות השוק נמצאת בשלביה המוקדמים, מומחים בשוק מערכים כי במהלך השנה הבאה, התאוששות שוק מטבעות הקריפטו בכלל והעלייה של הביטקוין בפרט תמשך גם במהלך הרבעון הראשון של השנה הבאה.
הביטקוין, נכנס לחיינו אי שם בשנת 2008 והמטבע שהחל עם מחירו שסנטים בודדים שווה כיום עשרות אלפי דולרים. מהר מאוד המטבע סחף אחריו משקיעים רבים ברחבי העולם ואף הביא לקידום רגולציה בתחום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה