קריפטו

האם בריטניה בדרך לרגולציה בתעשיית הקריפטו?

מהפכת הקריפטו מבקשת לשנות את כללי המשחק וקשה להמעיט ברעידת האדמה שיצר הביטקוין, אך עד כה תעשייה זו לא הוסדרה באופן רשמי ברוב העולם המערבי, בעוד שיש ממשלות שלגביהן נטען כי הן מנסות להילחם בתעשייה זו, ככל הנראה בגלל שהן רואות בקריפטו כאיום על התעשיות המסורתיות
מערכת ice | 
בריטניה בדרך לרגולציה בתעשיית הקריפטו (צילום vecteezy, freepik)
ממשלת בריטניה הגיבה היום (רביעי) לנייר עמדה שהתפרסם מוקדם יותר השנה במדינה, בנושא מטבעות קריפטוגרפים והדרך הנכונה שבה יש לפעול כדי לחוקק באופן רשמי רגולציה לענף, במטרה שהיא תתבצע והפעילות תחל כבר בשנת 2024. על פי תגובת הממשלה הבריטית, חלק מהפעילויות יכנסו תחת החקיקה החדשה אך לא כולן.
על פי ממשלת בריטניה, בכוונתה לחוקק אסדרה מדויקת של סחר, שמירה ואחסון של מטבעות קריפטוגרפים של לקוחות על ידי חברות וסוכנים, זאת לצד ענישה קשה על מי שיפר את החוקים ויבצע הונאות או מעשי רמייה. בנוסף, אומרים בממשלה הבריטית כי כוונתם היא להציג בפני הפרלמנט הצעות לחקיקה עוד לפני שנת 2024.
שוק מטבעות הקריפטו ידוע בתנודותיו הרבות ונחשב יחסית לשוק לא יציב, אך נראה כי העניין בו על ידי משקיעים גובר מדי יום. לדוגמא, ביום שני האחרון, המטבעות המרכזיים חוו עלייה ניכרת והשוק הציג נתונים מרשימים, אך אתמול המגמות היו מעורבות ורק חלק מהמטבעות עלו, כאשר חלקם חוו ירידות מתונות. המטבע המרכזי והמשמעותי ביותר בשוק הקריפטו, הביטקוין, עומד נכון לשעה זו על שער של 34,435 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה