קריפטו

הקריפטו היומי: הכלכלה העולמית קורסת והקריפטו חוגג

בזמנים של חוסר וודאות כמו שאנו חווים כעת, המשקיעים מחפשים מקורות אלטרנטיביים לשים בהם את כספם והמטבעות הדיגיטליים הן אחד הפופולאריים שהם. ביטקוין, המטבע הגדול ביותר של התעשייה, ממשיך לדהור ומוסיף עוד 0.41% לערכו, שעומד כעת על 34,121.1  דולר ליחידה
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
כמעט כמו בכל פעם שהאי וודאות הכלכלית בעולם מתגברת, מי שמרוויח ובגדול הוא שוק הקריפטו. בזמן שהמצב במזרח התיכון מחריף, המלחמה באוקראינה ממשיכה והחששות ממיתון בארה"ב הולכות וגוברות, המשקיעים מחפשים מקורות אלטרנטיביים לשים בהם את כספם והמטבעות הדיגיטליים הן אחד הפופולאריים שהם.
גם היום (ראשון), שוק הקריפטו המשיך את מגמת העליות שלו משבועות האחרונים. ביטקוין, המטבע הגדול ביותר של התעשייה, ממשיך לדהור ומוסיף עוד 0.41% לערכו, שעומד כעת על 34,121.1 דולר ליחידה, כאשר סך העלייה השבועית עומדת על יותר מ-14%.

את'ריום, השני בגודלו, עלה בשיעור של 0.31% לרמה של 1,786.09 דולר ליחידה, כאשר בהסתכלות על המגה השבועית, הוא עלה כמעט ב-10%. הביננס קוין רשם עלייה של 0.12% לרמת 226.3 דולר ליחידה, עם עלייה שבועית של יותר מ-5%.
המטבעות היחידים מבין הנציגים הגדולים של התעשייה שרשמו ירידות, הם ריפל ודוג'קוין, עם 1.23% ו-2.24% בהתאמה, אך גם הם נמצאים בעלייה נכבדת, כאשר בוחנים את שבעת הימים האחרונים. הקרדאנו רשם עלייה בגובה 0.27%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה