קריפטו

ראלי הביטקוין נמשך, הרישום למסחר בנאסד"ק מתקרב

העליות בימים האחרונים במחיר הביטקוין קשורות לאישור הצפוי של תעודת הסל (ETF) על הביטקוין של בלאקרוק. החברה כבר רשמה את סימון המכשיר למסחר (IBTC) ולפי העדכון האחרון תתחיל לקנות את נכס הבסיס כדי לאפשר מסחר
מערכת ice | 
מטבעות קריפטו (צילום vecteezy)
העליות בימים האחרונים של מטבע הקריפטו הבכיר בשוק, ביטקוין, גורם ללא מעט אנשים לשאול מה השלב הבא עבורו. איתי אבנרי, משנה למנכ"ל בחברת המסחר בנכסים דיגיטליים INX מסביר.
אבנרי טוען: "העליות בימים האחרונים במחיר הביטקוין קשורות לאישור הצפוי של תעודת הסל (ETF) על הביטקוין של בלאקרוק. החברה כבר רשמה את סימון המכשיר למסחר (IBTC) ולפי העדכון האחרון תתחיל לקנות את נכס הבסיס כדי לאפשר מסחר. הרשות לניירות ערך SEC ביקשה הערות על הנושא עד היום (רביעי) ולאחר מכן צפויה לאשר את הרישום למסחר בנאסדק".

עוד הוסיף: "מסחר בתעודת סל מסוג זה מעיד על האמון הגובר בביטקוין כנכס השקעה ליגטימי, תנגיש אותו לציבור רחב מאד ותייצר ביקושים לנכס הבסיס (ביטקוין) מחברות פיננסים משמעותיות כמו בלאקרוק".
לסיום טוען אבנרי: "הצפי הוא שלאחר אישור זה יהיו תעודות סל דומות נוספות שיאושרו על הביטקוין ו\או על נכסי קריפטו אחרים. השלב הבא יהיה יצירה של תעודת סל דיגיטלית מאושרת ע"י ה SEC ונסחרת 24\7 בבורסה עם רישיונות רגולטוריים מתאימים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה