קריפטו

הקריפטו היומי: הבורסות משקיעות ב-AI ומורידות את ערך השוק

על פי הדו"ח של ג'יי פי מורגן, בורסות הקריפטו מחפשות שלא להיות תלויות רק בשוק מטבעות הדיגיטליים וברבעונים האחרונים, רבות מהן מציעות את שירותי המחשוב המתקדמים שלהם לחברות בתחום הבינה המלאכותית ולצורך מימון האופרציות הללו, הן מוכרות את המטבעות שלהן בסיטונאות ובכך מורידות את ערך השוק
מערכת ice | 
קריפטו בירידה (צילום vecteezy)
ביומיים האחרונים, נראה היה כי מגמת הירידות התלולה בשוק מטבעות הקריפטו נבלמה, אך היום (שני) הירידות חזרו ועל פי הדו"ח של ג'יי פי מורגן, הסיבה לכך טמונה במוקד השקעות חדש של בורסות.
על פי הדו"ח, הבורסות מחפשות שלא להיות תלויות רק בשוק הקריפטו וברבעונים האחרונים, רבות מהן מציעות את שירותי המחשוב המתקדמים שלהם לחברות בתחום הבינה המלאכותית ולצורך מימון האופרציות הללו, מוכרות את המטבעות שלהן בסיטונאות ובכך מורידות את ערך השוק.
בכך, נעבור לביצועי השוק ביממה האחרונה. ביטקוין רשם ירידה של 0.61% לרמת 26,031.3 דולר ליחידה. את'ריום ירד ב-0.21% לרמה של 1,672.79 דולר ליחידה. ביננס קוין רשם ירידה של 2.91% לרמת 210.6 דולר ליחידה.
בקרב המטבעות הקטנים יותר, אחרי הזינוק של אמש, ריפל רושם את הירידה הגדולה של היום, בגובה 3.74%, שמביאה אותו לרמת 0.52 דולר ליחידה. קרדאנו רשם ירידה של 0.1% לרמת 0.26 דולר ליחידה. דוג'קוין ירד ב-2.27% לרמה של 0.06 דולר ליחידה, עם שווי שוק בסך 8.81 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה