קריפטו

קוינבייס קיבלה אישור להציע מסחר בחוזים עתידיים על מטבעות קריפטו

בורסת הקריפטו הגדולה תוכל להציע את המסחר ללקוחות זכאים בארה"ב. מניית החברה זינקה בעקבות ההודעה ב-5% 
מערכת ice | 
בורסת הקריפטו קוינבייס (צילום shutterstock)
בורסת מטבעות הקריפטו הגדולה בארה"ב קוינבייס (Coinbase) קיבלה אישור להציע חוזים עתידיים של קריפטו ללקוחות זכאים בארה"ב. ההודעה גרמה לעליה של יותר מ-5% במניות החברה לפני פתיחת השוק.
בחודש יוני הגישה הרשות לניירות ערך של ארה"ב תביעות נגד בייננס וקוינבייס, בטענה שהחברות מפרות את החוק מכיוון שהן פועלות כבורסה לניירות ערך מבלי להירשם בסוכנות. כעת קוינבייס השיגה אישור רגולטורי לפעול כסוחרת עמלות עתידיות. הבורסה למטבעות קריפטוגרפיים מסרה כי הגישה את בקשתה לאגודה בשנת 2021.

עם קבלת האישור, לקוחות זכאים בארה"ב יוכלו לגשת למוצרי נגזרים מוסדרים דרך קוינבייס, בכפוף לפיקוח של הוועדה למסחר בחוזים עתידיים על סחורות וה-NFA.
החברה צייצה בטוויטר שהיא יכולה להציע כעת חוזים עתידיים של מטבעות קריפטוגרפיים בביטקוין ובאתר. חוזים עתידיים הם חוזים נגזרים לקנייה או מכירה של נכס במועד מאוחר יותר, במחיר שהוסכם עליו קודם לכן במסגרת חוזה.
"אנחנו מאמינים שזהו רגע קו פרשת מים להיות מסוגלים להביא מוצרי קריפטו מוסדרים ללקוחות בארה"ב", נמסר מהחברה. "זוהי אבן דרך קריטית המאששת מחדש את המחויבות שלנו להפעיל עסק מפוקח ותואם ולהיות הפלטפורמה הקריפטו-מקורית המהימנה והמאובטחת ביותר עבור הלקוחות שלנו".
באתר Coinbase יש כרגע הודעה שמסחר בחוזים עתידיים בפיקוח ארה"ב יגיע בקרוב, והזמנה להירשם לרשימת ההמתנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה