קריפטו

ביטקוין בחשבון: המצב הכלכלי העולמי ישנה את השכר שלנו?

שורה של קריסות בנקים ברחבי העולם ותנודתיות בקרב כספי פיאט מביאה אנשים לרצות לקבל את המשכורת שלהם במטבעות קריפטו 
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
לאור האינפלציה העולמית ותחושת אי יציבות במצב הכלכלי הגלובלי, בכירים בענף משאבי האנוש ציינו כי יותר ויותר עובדים מוכנים לקבל את משכורתם בביטקוין
שורה של קריסות בנקים ברחבי העולם ותנודתיות בקרב כספי פיאט מעבירים אנשים לבחור במטבעות קריפטו יציבים כמו USD Coin, אמרו מקורות ל-Cointelegraph. כמה ספורטאים ופוליטיקאים כבר בחרו לקבל חלק מהשכר החודשי שלהם בצורת ביטקוין. ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, נשבע לאחר שנבחר שיקבל את שלושת המשכורות הראשונות שלו בביטקוין. שחקן הפוטבול האמריקני אודל בקהאם ג'וניור, בחר לקחת את כל משכורתו ב-NFL בביטקוין.
מייקל ברוקס, מנכ"ל ומייסד שותף של goLance, ציין כי גורמים כמו הבנה גוברת של האזרח הממוצע בקריפטו, התרחבות קבלת מטבעות קריפטו כאמצעי תשלום לגיטימי ופיתוחים טכנולוגיים גרמו אפילו לאנשים רגילים לעבור לתלושי שכר בצורת קריפטו, ללא קשר לחוסר היציבות שלו.
"אזורים מסוימים שחווים חוסר יציבות פוליטית, היפר-אינפלציה או מערכות פיננסיות מגבילות ראו עלייה בשימוש במטבעות קריפטוגרפיים כאמצעי חלופי לביצוע עסקאות", אמר ברוקס. goLance משלמת לעובדיה במטבעות קריפטוגרפיים מאז 2021.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה