קריפטו

בורסת הקריפטו הגדולה בעולם פעלה עם ישראל נגד איראן וחיזבאללה

בשיתוף הפעולה עם משרד הביטחון, ביננס סייעה בתפיסה של מיליוני דולרים במטבעות קריפטוגרפיים שנגנבו בידי כוח קודס לצורך מימון טרור
מערכת ice | 
ארגון טרור פלסטיני
ביננס, בורסת הקריפטו הגדול בעולם, חשפה כי שיתפה פעולה עם משרד הביטחון הישראלי במבצע סיכול נגד חיזבאללה וארגוני טרור אחרים הנתמכים על ידי איראן. בבלוג פוסט מ-29 ביוני, הבורסה חשפה כי מבצע זה נועד להתחקות אחר פעולות מימון טרור הקשורות כוח קודס, הכוחות המיוחדים של משמרות המהפכה האיראניים האחראיים בין השאר לכל המבצעים החשאיים מחוץ לגבולות איראן.
לפי הפוסט, ביננס משתפת פעולה עם סוכנויות חוק ורגולטורים גלובליים כדי להילחם ולסכל פשיעת סייבר. בשיתוף הפעולה עם משרד הביטחון, ביננס סייעה בתפיסה של מיליוני דולרים במטבעות קריפטוגרפיים שנגנבו על ידי כוח קודס לצורך מימון טרור.
בורסת הקריפטו ציינה שהצוות מכוון רק לישויות שהוטלו עליה סנקציות, ולא למשתמשי מטבעות קריפטוגרפיים. לאחר המבצע האחרון, מט"ל - המטה הלאומי ללוחמה כלכלית בטרור - ומערך הסייבר הלאומי שיבחו את הצוות של ביננס על התרומה למאבק על שמירת הביטחון של ישראל.
כמו כן, צוות ביננס אמר כי הוא מרוצה מהמבצע המוצלח נגד המימון של כוח קודס. הם ציינו כי הם עוקבים בקפידה אחר הפעילויות הבלתי חוקיות הללו על ידי זיהוי וסימון פעולות של חשבונות מוגנים וחשודים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה