קריפטו

מעצמת הקריפטו הבאה? ענקית ההון סיכון מתרחבת ללונדון

אנדריסן הורוביץ, שתמכה בחברות טכנולוגיה מובילות מ-Airbnb ועד Coinbase, אמרה כי היא מחפשת לנצל את מה שהיא רואה כסביבה מסבירת פנים יותר עבור יזמי קריפטו בבריטניה
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
ענקית ההון סיכון אנדריסן הורוביץ פותחת את המשרד הראשון שלה מחוץ לארה"ב בלונדון.
אנדריסן הורוביץ, שתמכה בחברות טכנולוגיה מובילות מ-Airbnb ועד Coinbase, אמרה כי היא מחפשת לנצל את מה שהיא רואה כסביבה מסבירת פנים יותר עבור יזמי קריפטו בבריטניה. החברה מאמינה שבריטניה תהפוך למובילה עולמית בתחום הקריפטו, הבלוקצ'יין והמטבעות הדיגיטליים.

ארה"ב התחילה לאחרונה לקחת עמדה יותר אגרסיבית נגד תעשיית הקריפטו, כאשר רשות ניירות ערך של ארה"ב (SEC) הודיעה על תביעות משפטיות נגד ענקי הקריפטו Binance ו-Coinbase בשבוע שעבר. בעיקרון, ה-SEC טוענת שאסימוני קריפטו רבים צריכים להיות מסווגים כניירות ערך, מה שיכפוף אותם לדרישות פיקוח ושקיפות מחמירות הרבה יותר.
בריטניה, לעומת זאת, הציעה מוקדם יותר השנה את התקנות הפורמליות הראשונות שלה לתעשיית הקריפטו, במטרה להגביל הרגלי עסקים מסוימים בעקבות קריסת FTX, בורסת קריפטו שבשיאה הייתה שווה 32 מיליארד דולר. משקיעי קריפטו רבים אומרים שזה יספק יותר בהירות, במיוחד מכיוון שהם מתמודדים עם אי ודאות מוגברת בארה"ב.
אנדריסן הורוביץ גם מתכננת להשיק את בית הספר הראשון שלה לסטארט-אפ בקריפטו בבריטניה במטרה לזהות כישרונות עתידיים בתחום הקריפטו ו-Web3. החברה השיקה בית ספר לאימון יזמים בבניית חברות בלוקצ'יין ומטבעות קריפטוגרפיים ב-2019.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה