קריפטו

משה חוגג בדרך לקאמבק? המטבע שהשיק זינק ב-10,000%

בעלי בית"ר ירושלים לשעבר השיק פרויקט קריפטו חדש שהספיק תוך זמן קצר מאוד להתפוצץ לאחר שערכו של המטבע החדש TOMI נסק כ-10,000% מתחילת השנה
מערכת ice |  2
משה חוגג (צילום פלאש 90 pixbay)
האם משה חוגג חוזר בענק? על פי חשיפה של בן סמוכה מייסד CryptoJungle & CryptoTalks, בעלי בית"ר ירושלים לשעבר השיק פרויקט קריפטו חדש שהספיק תוך זמן קצר מאוד להתפוצץ לאחר שערכו של המטבע החדש TOMI נסק כ-10,000% מתחילת השנה.
לפי סמוכה, איש העסקים שסביבו לא מעט שערוריות, עדיין מתמודד עם שורה של חקירות נגדו שעדיין פתוחות לצד כמה תביעות משפטיות, כאשר הוא נמנה בין 8 המייסדים של הפרויקט "tomi", ששואף ליצור "אינטרנט פרטי".
 
כאמור, אותו טוקן בשם TOMI כבר נסק מערך של 0.1 דולר בלבד לכדי 6.8 דולר בסך הכל תוך חודשים בודדים והשבוע נחשף באירוע במרוקו כי חוגג אכן עומד מאחורי המיזם החדש.
כזכור, לפני כשנה בית המשפט המחוזי מרכז התיר לפרסום שמם של שני חשודים נוספים בפרשת הונאת הקריפטו יחד עם משה חוגג: עידו שדה מן וירון שלם. יש לציין שמאז שנפתחה החקירה, שמותיהם נאסרו לפרסום. על פי החשד, אלו מחזיקים באחוזים קטנים בסינגולריטים, החברה שבלב הפרשה, וחשודים כי הונו משקיעים במיזם הקריפטו באמצעות החברה וחברות נוספות, חברות קש. 
שלם היה סמנכ"ל הכספים בחברה והחזיק ב-2.5% מהמניות שלה, שדה מן, היה מייסד שותף בחברה והחזיק 5% מהמניות. בתחילת החודש, הותר לפרסום שמו של אבישי זיו מי ששימש כמנכ"ל הקרן של החברה וחשוד נוסף בפרשה.

בעקבות חקירה סמויה שהתנהלה ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 בשת"פ יחידת יהלום מרשות המיסים, נעצרו 8 חשודים ביניהם אנשי עסקים, בחשד לביצוע עבירות הונאה מתחום המטבעות הקריפטוגרפים בהיקפים של מאות מיליוני שקלים. לאחר חודשים ארוכים של חקירה מורכבת ומסועפת, בנובמבר האחרון עם המעבר לחקירה גלויה, פשטו עשרות שוטרים מיחידת להב 433 על בתיהם ובתי העסק של 8 עצורים ומספר מעוכבים, במטרה לאסוף ראיות ולתפוס מוצגים הקשורים לחקירה. 
עפ"י החשד, במהלך תקופה ממושכת, החשודים וביניהם משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים, פעלו בצוותא באופן שיטתי, תוך ביצוע הונאה של משקיעים במספר מיזמים בתחום המטבעות הקריפטוגרפים. החשודים כל אחד עפ"י חלקו, גרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים, תוך הצגת מצג שווא למשקיעים פוטנציאלים להשקיע במיזמים רווחיים לכאורה. החקירה עד כה העלתה חשדות לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ועבירות לפי פקודת מס הכנסה.  
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וזה למה כולם חושבים שכל עולם הקריפטו הוא הונאה
    קריפטוגרף 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באים אנשים כאלה, נוכלי על אני קורא להם, קולטים את ההייפ, משיקים "מוצר" שהוא כמובן חרטה בפיתה... ואז לוקחים לכולם את הכסף המטבע נופל ל0 והם הופכים למיליונרים ואז כולם חושבים שכל המימד של הקריפטו זה הונאה.. קרדנו למשל זה מטבע עם קהילה, מפתחים, משקיעים, פלטפורמות שעובדות והמייסד שהוא זה שבעצם פתח את עולם הקריפטו, מנגד באים כל שאר החרטטנים והעולם של הבלוקציין הופך להיות עולם של הונאה אחת גדולה שפוגעת במי שכן עובד, עושה ואשכרה מנסה לשנות משהו בעולם.. חבל...
    סגור
  • 1.
    רק בישראל הנוכל ממשיך,מדינה גמורה בחיי.
    מקרגור 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נוכל מדופלם.
    סגור