קריפטו

זעזוע בקריפטו: הביטקוין קורס תוך שעות לשפל של חודשים

רשות ניירות ערך האמריקאית (SEC) תבעה את בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, מה שגרם לקריסות בשוק הקריפטו. הביטקוין ירד אל מתחת לרף ה-26 אלף דולר ליחידה וצנח לשפל של שלושה חודשים
מערכת ice |  6
ביטקוין (צילום vecteezy)
ענקית הקריפטו Binance הואשמה במעורבות ב"רשת הונאות", לאחר שנתבעה פעם נוספת על ידי הרגולטורים הפיננסיים בארה"ב. רשות ניירות ערך (SEC) הודיעה כי פלטפורמת המסחר התעלמה מהכללים שנועדו להגן על המשקיעים, על מנת להמשיך לפעול בארה"ב. כמו כן, נטען כי נעשה שימוש לא חוקי בכספי לקוחות. Binance מצידה הפצירה שהיא תגן על הפלטפורמה "נמרצות".
ה-SEC טוענת כי Binance ומייסדה צ'אנגפנג ז'או, הראו "התעלמות בוטה מחוקי ניירות הערך הפדרליים ומההגנה על המשקיעים והשוק שהחוקים הללו מספקים" כדי להעשיר את עצמם. נאמר כי החברה - פלטפורמת מסחר הקריפטו הגדולה בעולם, הפעילה ב-100 מדינות - שידלה משקיעים ולקוחות שלא כדין, הטעתה את מידת המסחר בפלטפורמה והציגה בצורה שגויה את הפיקוח ואמצעי הזהירות שלה, מה שסייעה לה להרוויח לפחות 11.6 מיליארד דולר "הכנסות מלקוחות בארה"ב בין יוני 2018 ליולי 2021).
הבשורה גרמה לזעזוע בשוק מטבעות הקריפטו. הביטקוין ירד אל מתחת לרף ה-26 אלף דולר ליחידה וצנח לשפל של שלושה חודשים, כאשר בשיא הירידה הוא היה שווה 25,508.2 דולר בלבד. האסימון של ביננס עצמה, הביננס קוין, קרס ביותר מ-10% אחוז ואפילו הריפל, המטבע שבתקופה האחרונה חווה צמיחה מרשימה, גם הוא איבד יותר מ-6% תוך שעות ספורות.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    J
    Moto 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי?
    סגור
  • 4.
    כמה עוד אפשר להגן ולשמור על כלום ענק
    יש גבול לטימטום 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשאלו של gpt
    סגור
  • 3.
    ביטקוין נגד הדולר
    דניס 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בזמן שהביטקויין יורד אנשים עושים עוד יותר כסף בזמן ירידה חח וכשהוא יורד נכנסים אליו עוד כמה מיליוני אנשים כי אי אפשר לסמוך לא על הדולר והשקל שמודפסים
    סגור
  • זה משחק סכום 0
    נדב 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרווח מגיע מהפסד של מישהו אחר. זה לא מניות שמתבססות על חברות שמוכרות משהו. זה למעשה פירמידה - אפשר להרוויח רק מלמכור למישהו אחר במחיר גבוה ממחיר הקניה, והוא בתורו ירוויח מלמכור לבא בתור - עד שכבר לא יהיה למי למכור, והכל יקרוס.
    סגור
  • 2.
    הגדלת הקיצבאות
    טויטו 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגדילו כבר משמעותי אזרח ותיק .
    סגור
  • 1.
    בע"ה הוא י....ם
    לירן 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא ירד מספיק....צריך להימחק החרטא הזה.
    סגור