קריפטו

ארה"ב מאשימה פקיד בנק צפון קוריאני במזימת הלבנת קריפטו

סים, בן 39, מואשם גם בקשירת קשר עם עובדי IT צפון קוריאנים לייצור הכנסות באמצעות העסקה בלתי חוקית בחברות בלוקצ'יין בארה"ב. "האישומים שהוכרזו היום מגיבים לניסיונות חדשניים של פעילים צפון קוריאנים להתחמק מסנקציות, על ידי ניצול המאפיינים הטכנולוגיים של נכסים וירטואליים כדי להקל על תשלומים ורווחים ובסימון חברות מטבעות וירטואליים לצורך גניבה", אמר עוזר התובע הכללי, קנת א פוליט, ג'וניור
מערכת ice | 
האקר אילוסטרציה (צילום מערכת אייס, freepik)
ארצות הברית האשימה פקיד בנק צפון קוריאני על מעורבותו לכאורה בהלבנת מטבעות קריפטוגרפיים שנגנבו מטעם פיונגיאנג. סים היון סופ, נציג בנק סחר החוץ של צפון קוריאה, חשוד בקשירת קשר עם סוחרי מטבעות קריפטוגרפיים במטרה להשתמש בכספים גנובים כדי לקנות סחורה עבור צפון קוריאה, מסר משרד המשפטים האמריקני בהצהרה אמש (שני).
סים, בן 39, מואשם גם בקשירת קשר עם עובדי IT צפון קוריאנים לייצור הכנסות באמצעות העסקה בלתי חוקית בחברות בלוקצ'יין בארה"ב. "האישומים שהוכרזו היום מגיבים לניסיונות חדשניים של פעילים צפון קוריאנים להתחמק מסנקציות, על ידי ניצול המאפיינים הטכנולוגיים של נכסים וירטואליים כדי להקל על תשלומים ורווחים ובסימון חברות מטבעות וירטואליים לצורך גניבה", אמר עוזר התובע הכללי, קנת א פוליט, ג'וניור. "אנחנו נמשיך לפעול כדי לשבש ולהרתיע את הגורמים הצפון קוריאנים ואת אלה שמסייעים להם, על ידי מעקב אחר הכסף בבלוקצ'יין והארת אור על התנהלותם", הוא הוסיף.
Wu Huihui, אזרח סיני שמוגדר במסמכי בית המשפט כשותף למזימה של הלבנת הון, הואשם בהפעלת עסק ללא רישיון להעברת כספים. אף אחד מהמואשמים לא צפוי לעמוד למשפט בעתיד הקרוב, מכיוון שסין וצפון קוריאה בדרך כלל לא מסגירות חשודים בפלילים לארה"ב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה