קריפטו

מומחה בכיר טוען: "הקריפטו בארצות הברית מת"

הם "כנראה היו אלה שהיו הכי מאיימים על הממסד", אמר Palihapitiya בהתייחסו לחברות קריפטו. "והם היו אלה, שלמען ההגינות לרגולטורים, אכן פרצו את הגבולות יותר מכל מגזר אחר בכלכלת הסטארט-אפים, עכשיו הם משלמים את המחיר על זה"
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
למשקיע הטכנולוגי Chamath Palihapitiya, שאמר לפני שנתיים שביטקוין החליף את הזהב וחזה שהמטבע הדיגיטלי יטפס ל-200,000 דולר, יש דעה הרבה יותר זהירה על מטבעות קריפטוגרפיים בימים אלה. "הקריפטו מת באמריקה", אמר Palihapitiya בפרק האחרון של הפודקאסט All-In. את האשמה במותו של הקריפטו, הוא שם בעיקר על הרגולטורים, שנעשו הרבה יותר אגרסיביים במרדף אחר שחקנים רעים בתעשייה.
יו"ר הרשות לניירות ערך, גארי גנסלר, אמר שפלטפורמות המסחר בקריפטו צריכות לציית לחוקי ניירות ערך קפדניים בארה"ב. בתשובה לשאלות בפני המחוקקים לאחרונה, גנסלר קשר את קריסת בנק עמק הסיליקון עם תעשיית הקריפטו. "יש לך את גנסלר, שאפילו מאשים את הקריפטו במשבר הבנקים", אמר פאליהאפיטיה. "רשויות ארצות הברית כיוונו את אקדחיהן בתקיפות לעבר הקריפטו".
הם "כנראה היו אלה שהיו הכי מאיימים על הממסד", אמר Palihapitiya בהתייחסו לחברות קריפטו. "והם היו אלה, שלמען ההגינות לרגולטורים, אכן פרצו את הגבולות יותר מכל מגזר אחר בכלכלת הסטארט-אפים, עכשיו הם משלמים את המחיר על זה", הוא אמר, "החשבון הגיע עבורם".
בתחילת 2021, Palihapitiya חזה ב-CNBC שהביטקוין יעלה מ-39,000 דולר באותה עת ל-100,000 דולר ולאחר מכן עד ל-200,000 דולר. "תוך כמה זמן, אני לא יודע", הוא אמר. "חמש שנים, 10 שנים, אבל זה הולך לשם. והסיבה היא שבכל פעם שאתה רואה את כל הדברים האלה מתרחשים, זה רק מזכיר לך, וואו, המנהיגים שלנו לא אמינים כמו פעם". מאוחר יותר ב-2021, רגע לפני השיא, הוא אמר שהביטקוין "החליף ביעילות את הזהב".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה