קריפטו

אירופה מנסה להרוג את הקריפטו? תקנות רגולציה חדשות לשוק

בכל רחבי אירופה, המחוקקים פועלים במהירות כדי לשנות את הדרך שבה חברות ואנשים מדברים על קריפטו באינטרנט. בעבר, מדינות רבות טיפחו בעבר נוף ידידותי לקריפטו כדי לקבל את פני החדשנים. אבל בשנת 2023, נראה שהמגמה השתנתה
מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
רגולציה חדשה של הרשות הפיננסית והשווקים הבלגית (FSMA), מציגה כללים מחמירים יותר למודעות לנכסי קריפטו. אלה כוללים מתן הודעה ל-FSMA עשרה ימים לפני השקת קמפיין פרסומי. כמו כן, כתב ויתור בתחתית הקובע: "הערבות היחידה בקריפטו היא סיכון". תקנת הקריפטו האחרונה של בלגיה עוררה ויכוח על איך מפרסמים צריכים לדבר על נכסים דיגיטליים.
לפי דרישה פופולרית, בנקים רבים הוסיפו שירותי קריפטו להצעות הפיננסיות שלהם. רק השנה הרחיב Neobank N26 הגרמני את שירותי המסחר בקריפטו לשוויץ, אירלנד, בלגיה ופורטוגל. באופן טבעי, N26 ירצה לשתף את החדשות עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. עם זאת, המנדטים החדשים של ה-FSMA עלולים לערער את ההצעה ולהקשות על לקוחות לקנות קריפטו.
בכל רחבי אירופה, המחוקקים פועלים במהירות כדי לשנות את הדרך שבה חברות ואנשים מדברים על קריפטו באינטרנט. בצרפת, המחוקקים הציעו תיקון להצעת חוק 790, שמפלילה למעשה את קידום הקריפטו במדיה החברתית. האיחוד האירופי ניסח חוק המחייב דרישות לכיסוי סיכונים הקשורים לקריפטו. בעבר, מדינות רבות טיפחו בעבר נוף ידידותי לקריפטו כדי לקבל את פני החדשנים. אבל בשנת 2023, נראה שהמגמה השתנתה ורגולציית הקריפטו המוצעת של בלגיה היא דוגמא מובהקת לכך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה