קריפטו

הקריפטו היומי: השבוע התחיל בדיוק מהנקודה שהקודם נגמר

שבוע מסתכל מאוד עבר עלי משקיעי הקריפטו, כאשר כלל המטבעות הגדולים חוו ירידות. ביום האחרון לשבוע הנורא, אלו המחזיקים בביטקוין ואת'ריום יכולים להתנחם עם עלייה סולידית
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
שוק מטבעות הקריפטו רשמה היום (ראשון) כמעט יום זהה לזה של אתמול. מי שיכול לשמוח מתחילת השבוע הזה הם בעיקר המשקיעים בשני מטבעות הגדולים של השוק, שרשמו עליות סולידיות ביממה האחרונה. גם הדוג'קוין עלה במעט, מה שמהווה מגמה הפוכה מזו שחווה בתקופה האחרונה מי שמזוהה ביותר עם המטבע הזה - אילון מאסק.

אז ביטקוין כאמור עלה ב-1.67% ומחירו כעת עומד על 20,597.9 דולר ליחידה. המטבע השני של השוק, האתר'יום רשם ביממה הזו עליה של 3.79%, מה שמעמיד את מחירו על 1,473.01 דולר ליחידה, עם שווק שוק של 175.85 מיליארד דולר. הדוג'קוין הוא המטבע המנצח של היום הזה, כאשר רשם עליה של 2.29% ומחירו הוא כעת 0.66 דולר.
שאר המטבעות המשיכו את המגמה הכללית של השוק, עם ירידות קלות. מטבע הקריפטו השלישי בגודלו - הביננס קוין, איבד 0.67% מהערך שלו ועלותו כעת הינה 275.32 דולר ליחידה. הקרדאנו, שבתחילת השנה היה הבשורה של השוק, ממשיך את התקופה האחרונה המאכזבת שלו עם ירידה של 0.09%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה