קריפטו

הקריפטו היומי: המטבעות נופלים, את'ר ודוג'קוין מובילים את המגמה

המטבע השני בגודלו והמטבעות שבמקומות 8 ו-9 רשמו ירידות של מעל 4% כל אחד, לאחר כשבוע של עליות מבטיחות. עם זאת, בינתיים אין עדיין סיבה להיבהל
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock, vecteezy)
זה היה כנראה רק עניין של זמן לפני שנראה ירידה משמעותית של המטבעות הדיגיטליים – והיום זה קרה: המטבעות הגדולים רשמו תנועות משמעותיות כלפי מטה, והורידו את שווי השוק הכולל ב-2.1% ל-1.06 טריליון דולר, שהם עדיין עלייה של 3.5% לעומת רביעי שעבר, אך ירידה של 39% מלפני שנה – שיעור הירידה השנתי הגבוה ביותר שראינו בשבוע האחרון.
ביטקוין רשם את הירידה המתונה ביותר, בשיעור של כאחוז ורבע, למחיר של 22,691 דולר למטבע ושווי שוק של 438 מיליארד דולר, המהווים עלייה שבועית של 6.9%.
את'ר ירד בשיעור יותר מכפול מזה – 4.2% - והוא אחד המטבעות היחידים שנמצאים בירידה גם בטווח השבועי, בטווח של אחוז וחצי. מחירו כעת 1,560 דולר למטבע ושווי השוק שלו 190 מיליארד דולר.
ביננס קוין ירד ב-3.5% ביממה והעלייה השבועית שלו צומצמה לשני-שליש האחוז בלבד, עם מחיר של 303 דולר ושווי שוק של פחות מ-48 מיליארד דולר.
ריפל ירד בשיעור יומי דומה, ובטווח השבועי נמצא בעלייה של 4.4%, למחיר של 40 סנט ושווי שוק של 20 ושלושת-רבעי מיליארד דולר.
קרדאנו ודוג'קוין רשמו שניהם ירידות יומיות של כארבעה וחצי אחוזים, אם כי  עבור הראשון המגמה השבועית נשארה חיובית בשיעור של 3.2%, ורק עבור השני מדובר גם בירידה שבועית של 2.3%. קרדאנו שווה 35 סנט למטבע ו-12.4 מיליארד דולר סה"כ, ודוג'קוין עומד על 8 סנט למטבע ו-11 ורבע מיליארד דולר בסה"כ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה