קריפטו

הקריפטו היומי: חוסר הוודאות חוזר – מי עלה ומי ירד?

שני מטבעות בלבד רשמו היום עליות, ורק אחת מהן היתה משמעותית, בזמן שכל שאר המטבעות ירדו. עם זאת, בינתיים לא נראה שמדובר בשינוי כיוון בשוק
מערכת ice | 
מדדי קריפטו (צילום vecteezy)
מגמות מנוגדות מאפיינות היום את טבלת המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים – אך הכיוון הכללי בשוק ממשיך להיות חיובי בסך הכל, כאשר לפי אתר CoinGecko, ביממה האחרונה עלה שווי השוק של כלל המטבעות הפעילים בשליש האחוז, ובשבוע האחרון בכמעט 5.5%, ל-1.09 טריליון דולר. לעומת התאריך הזה ב-2022 זוהי ירידה של 37%.
ביטקוין, המטבע הגדול והחשוב ביותר, עליה בכרבע אחוז ביממה האחרונה וביותר משמונה אחוזים בשבוע האחרון, למחיר של קרוב ל-23,000 דולר למטבע ושווי שוק של 443 מיליארד דולר.
את'ר ירד בכמעט מחצית האחוז ביממה ועלה בפחות מ-4% בשבוע, למחיר של 1,628 דולר למטבע ושווי שוק של פחות מ-200 מיליארד דולר.
המטבע המרכזי היחיד שרשם עלייה משמעותית הוא ביננס קוין, ששיעור השינוי היומי שלו עמד על כמעט 3% והשבועי עמד על כמעט אחוז יותר מכך, למחיר של 314 דולר ושווי שוק של כמעט 50 מיליארד דולר.
ריפל ירד בכמעט אחוז שלם ביממה האחרונה, אם כי בשבוע האחרון שמר על עלייה של כמעט 9%, למחיר של 42 סנט ושווי שוק של 21.5 מיליארד דולר.
ואילו שני המטבעות שבתחתית הרשימה, קרדאנו ודוג'קוין, ירדו במעט פחות ממחצית האחוז ביממה האחרונה, ועלו סביב חמישה אחוזים כל אחד בשבוע האחרון, למחירים של 37 ו-8 סנט ושוויי שוק של 13 ו-11.8 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה