קריפטו

הרוויח 3 מיליארד דולר - ועדיין גר עם אמא שלו

משקיע קריפטו בן 25 בלבד, שמחזיק במטבעות קריפטו על סך 3 מיליארד דולר אוסטרלי (2 מיליון דולר אמריקאי) מנהל את האימפריה הענקית שלו מבית הוריו בסידני שבאוסטרליה
מערכת ice | 
קריפטו (צילום vecteezy)
משקיע קריפטו בן 25 בלבד שמחזיק במטבעות קריפטו על סך 3 מיליארד דולר אוסטרלי (2 מיליון דולר אמריקאי) מנהל את האימפריה הענקית שלו מבית הוריו בסידני שבאוסטרליה.
דארן נגוין, המיליארדר הצעיר, מעולם לא דיבר על האימפריה המצליחה אותה הוא מנהל, אבל התקשורת האוסטרלית חשפה אותו בזכות רישומי קריפטו במדינה. על פי הדיווחים, עסק הקריפטו שלו הכניס אחרי מסים 10.41 מיליון דולר אוסטרלי בשנה האחרונה.
הסכום הזה הגיע אחרי שסחר בקריפטו בשווי כולל של 2.98 מיליארד דולר אוסטרלי במהלך תקופה של 12 חודשים. מדוברת בעלייה עצומה מהשנה שעברה (2021) בה ההכנסות שלו הסתכמו ב-692,182 דולר אוסטרלי. הרווח הנקי שלו עלה בשנה אחת ב-12%.
על פי הדיווחים, הוא ניהל סכום של 4.3 מיליארד דולר ב-2021, לצד הלוואה של 1.3 מיליון דולר אוסטרלי שלקח. נגוין גם קיבל 873,200 דולר אוסטרלי דיבידנדים מהרווחים של אותה שנה. המשפחה של נגוין שמרה על שתיקה לגבי עסקי המסחר בקריפטו שהוא מנהל, כאשר אמו סירבה להגיב על מה שידעה בקשר לפעילות המסחר שהתרחשה תחת קורת הגג שלה. נגוין עצמו כאמור, מסרב לדבר עם התקשורת ועדיין קולו לא נשמע מעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה