קריפטו

הערך של הביטקוין ירד ב-2022 הרבה פחות ממה שחשבתם

למרות שמטבע הקריפטו הגדול בעולם לפי שווי שוק, ביטקוין (BTC), רשם ירידה בערך של 64% השנה, מחקר חדש של CoinDesk מראה שתשואות הביטקוין היו זהות למה שקורה במניות הבורסה
מערכת ice |  1
קריפטו (צילום shutterstock)
למרות שמטבע הקריפטו הגדול בעולם לפי שווי שוק, ביטקוין (BTC), רשם ירידה בערך של 64% השנה, מחקר חדש של CoinDesk מראה שתשואות הביטקוין היו זהות למה שקורה במניות הבורסה.
"אנחנו רוצים להדגיש שזה לא שונה מדי ממה שהייתם רואים בשווקים המסורתיים, במיוחד בשווקי המניות", אמר אנדרו באהר, מנכ"ל CoinDesk Indices, ב-First Mover CoinDeskTV. האהר הסביר כי גם מניות שהיו לפני שנה ושנה וחצי בעלייה, חוו ירידות גם של 80 ו-90 אחוזים.
נראה היה שהביטקוין הושפע מהאינפלציה הגואה בשנת 2022 והמיתון הכבד ששורר בארצות הברית בעיקר, אך על פי CoinDesk, המניותחוו סיכונים של כמעט פי שניים ב-2022 מאשר ב-2021. 
כשבוחנים מה גרם לכך, באהר מסביר במחקר כי "כשאתה מסתכל אחורה על האירועים השליליים בתעשיית המטבעות הקריפטוגרפיים, זה לא קשה מדי לצייר חץ להידרדרות מהירה של תנאי הנזילות כגורם חלקי". כך או כך, מטבעות הקריפטו על פי המחקר לא חוו ירידות משמעותיות יותר ממניות שונות בבורסה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שום מניפוציה לא תשנה את הכלל שאפס תמיד יחזור לאפס
    אפס שווה אפס 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אם יש מלא אינםנטילים תמימים שלא קוראים ולא למדו מעולם הסטוריה. בסוף כלום ישוב להיות כלום !
    סגור