קריפטו

הקריפטו היומי: דוג'קוין שוב צונח, ומה קרה לשני הגדולים?

המטבע שנתמך על ידי אילון מאסק רשם צניחה, ככל הנראה בשל העובדה שמאסק עדיין לא מאפשר לשלם איתו על מנוי בטוויטר. ביטקוין ואת'ריום ירדו בשיעורים פחות משמעותיים מהמטבעות הקטנים יותר
מערכת ice | 
דוג'קוין בירידה (צילום pixabay)
מטבעות הקריפטו המרכזיים חזרו היום לירידות משמעותיות, לאחר מספר ימים של מה שנראה כהפוגה לקראת התאוששות, והשוק איבד מערכו 1.65% לעומת אתמול, 1.2% לעומת שני שעבר ו-64% לעומת 12.12.2021, לשווי כולל של 877 מיליארד דולר.
ביטקוין רשם את הירידה המתונה ביותר באופן יחסי – מעט יותר מאחוז ביממה, ומעט פחות משני אחוזים בשבוע – למחיר של 19,963 דולר למטבע ושווי שוק של 326 מיליארד דולר.
את'ר ירד בשיעור משמעותי יותר של 2.1% ביממה ו-3.4% בשבוע למחיר של 1,275 דולר למטבע ושווי שוק של 153 מיליארד דולר.
ביננס קוין, המטבע של בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, רשם את אחת הירידות המשמעותיות ביותר לאחר שמומחים הזהירו כי "דו"ח השקיפות" שפרסמה לאחרונה אינו מספר את כל האמת, ואיבד מערכו כמעט חמישה אחוזים ביממה ויותר משישה אחוזים בשבוע למחיר של 277 דולר למטבע ושווי שוק של 443 מיליארד דולר.
ריפל ירד בשיעור של שלושה אחוזים מאתמול ו-4.7% מיום שני שעבר, למחיר של 37 סנט ושווי שוק של פחות מ-19 מיליארד דולר.
דוג'קוין צנח בשיעור יומי של יותר משמונה וחצי אחוזים ובשיעור שבועי של 16.5% למחיר של 8 סנט ושווי שוק של אחד-עשר ושלושת-רבעי מיליארד דולר, ככל הנראה בשל העובדה שבניגוד לתקוות של המשקיעים, אילון מאסק לא הפך אותו עדיין לאמצעי תשלום על מנוי Twitter Blue שהושק היום מחדש במדינות בהן הוא זמין
וקרדאנו ירד ב-2.6% ביום ו-6.9% בשבוע למחיר של 30 סנט למטבע ושווי שוק כולל של 10.5 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה