קריפטו

הקריפטו רושם עלייה קלה, למרות תחזיות האינפלציה

משקיעי קריפטו ומשקיעי מניות כאחד, התעלמו מדו"ח אינפלציה גבוה מהצפוי, בציפייה לדו"ח מדד המחירים לצרכן של היום
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
שווי מטבעות קריפטו עלה מעט אמש (רביעי) לאחר שהמשקיעים התעלמו מדו"ח אינפלציה גבוה מהצפוי בציפייה לאינדיקטור אינפלציה מרכזי נוסף, שאמור לצאת היום (חמישי). מחיר הביטקוין עלה ב-0.4% בערך ונסחר במחיר של 19,072.00 דולר, בעוד את'ריום עלה ב-0.6% ל-1,290.73 דולר.
מדד המחירים ליצרן של ספטמבר, מדד למחירי הביקוש הסיטונאי הסופי, היה גבוה מהצפוי, מה שמרמז למשקיעים שהפדרל ריזרב צפוי להמשיך להעלות את הריבית באגרסיביות עד שהאינפלציה תרד. משקיעי קריפטו ומשקיעי מניות כאחד, מצפים לדו"ח מדד המחירים לצרכן של היום.
מנכ"לית Defiance ETFs ומנהלת ההשקעות הראשית, סילביה יבלונסקי, אמרה כי המשקיעים לא מאוכזבים יותר מדי ולא מתרגשים יתר על המידה מהדו"ח. ביטקוין ואת'ריום נסחרו בטווח צר במשך כחודש, כאשר הביטקוין "תקוע" ברמה של 19,000 דולר והמהלכים שלהם הובלו ברובם ברמת המאקרו, כאשר תעשיית הקריפטו בונה בשקט נרטיבים חדשים לריצת השוורים הבאה. "עד שנעבור את קריאת מדד המחירים לצרכן של מחר ואת עונת הרווחים הזו ונקבל יותר צבע מהפד, קריפטו ומניות יישארו בטווח המסחר הזה והרבה מכספי המשקיעים שנכנסים לשוק בדרך כלל, יישארו בצד", אמרה יבלונסקי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה