קריפטו

מייסד צלזיוס ממשיך להסתבך: משך מיליונים לפני הקריסה

היום מדווח כי אלכס משינסקי, מייסד צלזיוס, משך כ-10 מיליון דולר מנכסיו בחברה שבועות ספורים לפני שזו מנעה מלקוחותיה לבצע בעצמם משיכה ולפני שפשטה רגל
מערכת ice | 
צלזיוס (צילום מתוך האינסטגרם)
בחודשים האחרונים חברת צלזיוס הייתה בין הראשונות, מבין אלו שעוסקות במטבעות קריפטו, אשר חוותה משבר ואף נאלצה להגיש בקשה לפשיטת רגל וזאת לצד בקשות לבית המשפט לשחרור כספים וביטול אפשרות המשיכה מצד לקוחותיה. היום, מתברר על פי דיווח של אתר כלכליסט כי מקים החברה משך כ-10 מיליון דולר זמן קצר טרם התפטרותו ונפילת החברה.
כזכור, מייסד החברה אלכס משינסקי התפטר בסוף ספטמבר, זמן קצר לפני שהחברה כבר סירבה ללקוחותיה לבצע משיכות וטרם ההכרזה על פשיטת הרגל. יחד עם זאת, מתברר כי הוא דאג למשוך 10 מיליון דולר ולכן עולה  החשד והטענה כי ידע שהאופציה לבצע משיכות מצד הלקוחות ומשקיעים אחרים לא תהיה אפשרית בקרוב. גורם מטעמו אף אישר כי ביצע משיכה אך טען כי עדיין יש לו נכסים מוקפאים בחברה, בדומה ללקוחות.
כאמור, החברה הייתה בין הראשונות לחוות את הזעזוע בעקבות קריסת המטבע ויחד עם זאת תחילה סירבה להודות כי ישנה בעיה כלשהי. למרות הכול, במהרה נאלצה להכריז על פשיטת רגל עקב חובות בגובה הקרוב ל-5 מיליארד דולר כלפי הלקוחות שלה. 
כמו כן, ישנם המאמינים כי פעילות החברה בסיסה בהונאת פונזי, בעקבות ניהול כושל ובלתי חוקי של החברה ולכן ייתכן כי משינסקי אף יידרש לעמוד בפני שופטים בארה"ב בגין התנהלות זו. כמו כן, מסתמן כי בקשתה של החברה לשחרר כספים בכדיי להחזיר חובות לא תאושר על ידי גורמי המשפט בארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה