קריפטו

מהפך בקריפטו: זה המטבע שהודח מהצמרת | הקריפטו היומי

לאחר חודשים בעשירייה השנייה, דוג'קוין זוכה לקאמבק לאחר שמטבע אחר צנח ופינה את המקום העשירי. השוק כולו נותר במצב דומה לאתמול, וריפל זינק משמעותית

מערכת ice | 
מדדי הקריפטו (צילום shutterstock)
שוק הקריפטו נשאר היום יציב בהשוואה לאתמול, באופן אופייני למדי לסוף שבוע בחו"ל, כאשר אנשים נמצאים פחות עם היד על הדופק. שווי השוק הכולל של כלל מטבעות הקריפטו, לפי אתר CoinGecko שעוקב אחר כמעט 13,000 כאלו, עלה בחמישית האחוז ל-1.01 טריליון דולר.
ביטקוין, המטבע הגדול בעולם, עלה בכמעט 0.6%, למחיר של 19,928 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 382 מיליארד דולר – ירידה של כמעט שמונה אחוזים בשבוע האחרון.
את'ר עלה בכמעט אחוז ביממה האחרונה, אך המגמה השבועית שלו נמצאת בירידה של 19%, ונראה שבטווח הקצר המיזוג שהפך אותו למטבע הגדול ביותר שמתבסס על כרייה חסכונית, שבה לגדולים אין ייתרון משמעותי, הובילה דווקא לירידה בערכו בעיני המשקיעים. מחירו כעת 1,434 דולר למטבע ושווי השוק הכולל שלו 176 מיליארד דולר.
ביננס קוין ירד בכחמישית האחוז ביממה ושישיה וחצי אחוז בשבוע, למחיר של 277 דולר למטבע ושווי שוק של 45 מיליארד דולר.
ריפל זינק בשיעור של שבעה ורבע אחוזים ביום וכשישה ושליש אחוזים בשבוע, למחיר של 37 סנט למטבע ושווי שוק כולל של כמעט 19 מיליארד דולר.
קארדאנו עלה בכשליש האחוז ביממה האחרונה למחיר של 47 סנט ושווי שוק של 16.35 מיליארד דולר, אך בשבוע האחרון איבד שבעה ורבע אחוזים מערכו.
ובתחתית העשירייה מהפך, לאחר חודשים ארוכים שבהם דוג'קוין היה במקום ה-11 בלבד, נפילה של יותר מאחוז בשוויו של פולקה-דוט החזירה את דוג'קוין, שרשם עלייה של מעט יותר מעשירית האחוז, למקום העשירי כאשר מחירו ושווי השוק שלו עדיין עומדים בקושי מעל סף ה-6 סנט ו-8 מיליארד דולר, בהתאמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה