קריפטו

העיר הזו עשתה מהפכה: הכירו את המשרד לענייני ביטקוין

הביטקוין כבר הוכיח שהוא כאן כדי להישאר. העירייה הזו בקליפורניה והצעד שעשתה החלה כדור שלג שאם לא ייעצר במחסומי הרגולציה, יקבע את המהפכה שהחל הביטקוין ואולי יסמן את תחילת ההשתלטות הדיגיטלית על העולם הפיננסי
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
עיריית סנטה מוניקה בקליפורניה הכריזה על צעד מהפכני ולראשונה בארצות הברית, הקימה את "משרד הביטקוין". הפיילוט של העירייה אשר יצא לפועל, נוצר במטרה לגשר על הפער הטכנולוגי בקרב תושבי העירייה, ולהוסיף נדבך פיננסי ביצירת הרגלים אישיים ועסקיים בעיר.
בעירייה אף אמרו, על פי הפרסום באתר Crypto News, כי מדובר בצעד שנועד גם לגרום לעסקים בעיר לעשות שימוש במטבעות הדיגיטליים וליצור שותפויות עם חברות העוסקות בקריפטו. וזאת כדי להעצים את הכלכלה בעיר וליצור מקומות עבודה חדשים.
 
מדובר בצעד משמעותי בשוק הקריפטו, גם אם החל בעיר קטנה. אם הדבר יצבור תאוצה ויעדים נוספים יחליטו כי הם מאמצים את הפיילוט המהפכני, מדובר בכדור שלג שיהיה קשה מאד לעצור, כפי שעשו עד כה מחסומי הרגולציה במדינה.

כידוע, בתאריך ה-15.8 שיחול השבוע, תצא ההודעה בארצות הברית בנוגע למדד המחירים לצרכן ויסמן את כיוון האינפלציה, מה שיעיד אולי על הגישה שבו ינקוט הבנק הפדרלי, בהחלטתו הבאה בנוגע לריבית בארצות הברית. עבור משקיעי הקריפטו מדובר בהודעה דרמטית, שאולי תצביע על הכיוון בו יבחרו המשקיעים במצב בו האינפלציה מתמתנת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה