קריפטו

קמלה האריס משנה כיוון: למה תומכי הקריפטו לא מאמינים לה?

שינוי המדיניות של סגנית הנשיא קמלה האריס לתמיכה בקריפטו נתקלים בספקנות מצד יריבים פוליטיים ומומחים בתעשייה. הסנאטור ביל הגרטי מציע שהמהלך הוא ניסיון נואש לזכות בתמיכה, וקמרון ווינקלבוס מזהיר מהבטחות שווא. האם האסטרטגיה תספיק לשנות את הכיוון של קמפיין האריס?

רפאל בן זקרי | 
קמלה האריס (צילום shutterstock)
שינוי המדיניות האחרון של סגנית הנשיא קמלה האריס ונקטיתה בעמדה התומכת בקריפטו נתקלים בספקנות מצד יריבים פוליטיים ומומחים בתעשייה. קודם לכן, ממשל ביידן-האריס נתפס כעויין כלפי נכסים דיגיטליים, מה שלטענת המבקרים מערער את אמינות העמדה החדשה של האריס.
הסנאטור ביל הגרטי מטנסי, הדגיש את הסתירה הזו והציע שהשינוי הפתאומי בעמדותיה של האריס הוא ניסיון נואש לזכות בתמיכה, אשר סביר שלא יצליח. הוא ציין את הקבלה החזקה של הנשיא לשעבר טראמפ באירוע Bitcoin Nashville 2024 האחרון, דבר המצביע על כך שלמפלגה הרפובליקנית יש מעמד חזק יותר בקרב חובבי הקריפטו.
בנוסף, קמרון ווינקלבוס, מייסד משותף של Gemini, הזהיר שהקמפיין של האריס עשוי להשתמש בהבטחות שווא. הוא קרא לה לנקוט בפעולות ממשיות, כמו להחליף את יו"ר ה-SEC, גארי גנסלר, כדי להראות מחויבות אמיתית לתעשיית הקריפטו.
תפקיד מדיניות הקריפטו בעיצוב העדפות הבוחרים ממשיך להיות נושא מרכזי במעגלים הפוליטיים. ככל שהבחירות ב-2024 מתקרבות, נותר לראות האם האסטרטגיה של הרגע האחרון תהיה מספקת כדי לשנות את הכיוון של קמפיין האריס.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה