רכילות עסקית

עובדי קבוצת יעז תורמים לקהילה בשיתוף עמותת "שווים"

עובדי יעז יזמות ויעז בנייה ופיתוח קיימו שתי פעילויות התנדבות כחלק מפרויקט ההתנדבות השנתי של החברה
מערכת ice | 
יעז בנייה (צילום ברק לוי)
עובדי יעז יזמות ויעז בנייה ופיתוח העוסקות בבנייה, תשתיות, פיתוח, עפר, והתחדשות עירונית קיימו לאחרונה שתי פעילויות התנדבות ייחודיות, כחלק מפרויקט ההתנדבות השנתי של החברה, במסגרתו החברה יוצרת שיתופי פעולה עם ארגונים ועמותות שונות העונים על ערכיה.
בפעילות הראשונה, הגיעו עובדי יעז בנייה ופיתוח והתנדבו ביום פעילות מרוכז עם עמותת "שווים" שהוקמה לצורך מתן מענה מקצועי במקביל  לשיקום תעסוקתי לאנשים עם מוגבלות נפשית. עמותת שווים פועלת להכשיר, להדריך ולכוון נפגעי נפש, מתמודדי נפש, אנשים עם צרכים מיוחדים ואנשים עם בעיות נפשיות, כדי לתת להם ידע וארגז כלים למימוש הפוטנציאל התעסוקתי, ובמציאת עבודה בשוק החופשי ובמסגרות המותאמות לבעלי מוגבלויות.
הפעילות השנייה כללה התנדבות של יעז יזמות בעמותת Save A Child's Heart, ארגון הומניטרי ישראלי, הפועל במישור הבין-לאומי להצלת חייהם של ילדים חולי לב ממדינות בהן הנגישות לרפואת לב ילדים אינה קיימת או מוגבלת. הארגון הוקם לפני כשלושים שנה במרכז הרפואי ע"ש וולפסון בחולון. מאז הקמתו הציל הארגון יותר מ-6,000 ילדים חולי לב מ-67 מדינות ברחבי העולם והביא לישראל יותר מ-140 אנשי צוות רפואי כדי לעבור הכשרה ולקבל את הכלים הדרושים לטפל בילדים באופן עצמאי, ולהקים מרכזי מצוינות במדינות המוצא שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה