כסף וצרכנות

מהפכה באושר עד: כך דרך הקנייה שלכם עתידה להשתנות

לאחר שהייתה מהראשונות לשלב את סורקי היד הידניים בעגלות הקניות, אושר עד הודיעה כי תפתח בקרוב "סניף ניסוי" אשר יכלול בתוכו מצלמות שיוכלו לסרוק את המוצרים שהצרכנים רוכשים בעזרת בינה מלאכותית, ובכך יוכלו לדלג על שלב התשלום בקופה הידנית
מערכת ice |  1
אושר עד (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
אושר עד מעוניינת להתרחב ולשדרג את יכולותיה הטכנולוגיות, כאשר היא תפתח בקרוב סניף חדש תחת Skip Market בתל אביב. הסניף צפוי לכלול בתוכו יכולות חדשות אשר אמורים להביא לצרכן חווית קניה חדשה לגמרי, בסיוע של בינה מלאכותית.
ע"פ פרסום של The Marker, המערכת Tablesmart, תאפשר לקונים להשלים את הקניות שלהם בלי שיצטרכו להעביר את המוצרים בקופה, בעזרת סריקה של המוצרים תחת מצלמה שמחשבת את העלות בסיוע בינה מלאכותית. חשוב להזכיר כי שיתוף הפעולה בין אושר עד לסופר אינו חדש, וכי הרשת הייתה מהראשונות אשר התקינו את סורקי היד הידניים המוצמדים לעגלת הקניות.
כמו כן, חשוב להסביר כי המהלך של אושר עד עד מגיע על רקע קושי של סטארטאפים חדשים להתפתח בתחום הקמעונאות, מה שגורם לרבים מהם להיסגר ולהימכר. לכן, הרשת החליטה לפתוח חנות ייעודית אשר תבחן את הטכנולוגיה לפני שהיא תטמיעה אותו בסניפים שלה. במידה והניסוי אכן יצליח והסניף ישגשג, יכול להיות שבקרוב נתחיל לראות את הבינה המלאכותית גם בשאר סניפי הרשת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם הכי זולה וגם הכי מתקדמת
    סבתא 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לרשת הזו יש מקום בכל עיר במרכז העיר, עם נגישות, למען יראו ויראו
    סגור