כסף וצרכנות

מנכ"ל שופרסל חושף: "שינויים בהיקפי הקנייה, קונים פחות בשר ויין"

מנכ"ל שופרסל אורי וטרמן שמתמודד בחודשים האחרונים עם אתגרי המלחמה כמו גם טלטלה במצבת השינויים בהנהלה, חושף היום כי המצב בעולם הקמעונאות רחוק מלהיות אופטימי ואומר כי ישנה ירידה במצב רוח של הקונים בכל הקשור לבשר ויין
מערכת ice |  8
אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל (צילום סיון פרג')
מנכ"ל שופרסל אורי וטרמן חושף היום (שלישי) פעילות משמעותית של ענקית הקמעונאות למען החקלאים ואומר כי בחברה החליטו לקנות כל סחורה שמגיעה מעוטף עזה וכי אימוץ החקלאים היה ממש אג'נדה של החברה. זאת כמובן מעבר ל-15 מיליון שקל תרומות לליווי תושבי העוטף.
את הדברים אמר וטרמן בכנס של גלובס היום בה שופרסל גם נותנת חסות. לדבריו, יש לחבק את התעשייה הישראלית גם בכל הקשור לתקיפות האוניות על ידי החותי'ם, כאשר גם מנכ"ל ויקטורי אייל רביד הזכיר זאת אתמול באשר לעיכוב הארוך של הייבוא ועליית המחירים של המכולות בעקבות חסימת מצר באב אל מנדב.
השפעת המלחמה נתנה את אותותיה על הצריכה הישראלית בענקית הקמעונאות. לדברי וטרמן הדבר בא לידי ביטוי בירידה במצב הרוח הישראלי בעקבות המלחמה בעזה. לדבריו, ישנו שינוי התנהגותי בשעות הקנייה של הישראלים, אך כמו גם בהיקפי הקנייה. השפעת מצב הרוח משפיעה גם על המוצרים אותם הישראלים בוחרים לקנות פחות: בשר אדום ובקבוקי יין.
במצבת ההנהלה, לאחר תקופה של יציבות, שופרסל שוב משנה את ההנהלה הבכירה - דבר שמטלטל את המערכת. לפני כשבוע, רועי פרייבך, מנכ"ל החברות־הבנות של הקבוצה הודיע על התפטרותו. מדובר בבכיר שביעי שעוזב את שופרסל תוך שנה וחצי.
יש לציין כי על פי סקירת משרד הכלכלה בתקופה האחרונה, בהשוואה לחודשים הקודמים, שופרסל בין הרשתות הגדולות שהמחירים אצלה לא עלו משמעותית. הרשת שהכי התייקרה היא קרפור היפר, כשאחריה רשת רמי לוי שיווק השקמה, במקום השלישי יינות ביתן ואחריה חצי חינם ויוחננוף שסוגרת את החמישייה הראשונה. אושר עד שישית, מחסני השוק אחריה, ויקטורי לקראת סוף הטבלה, כששופרסל דיל העלתה אפילו פחות וסופר פארם הכי מעט.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    בגלל המחירים שלהם
    אבי 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם המחירים שלהם כבר עדיף לקנות מהקצב השכונתי
    סגור
  • 7.
    פחות שיכורים
    גרלד 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התוצאה היא שפחות משתכרים, מספר הבליינים פוחת, הבשר אינו מרכז האוכל. מתחילים להבריא
    סגור
  • 6.
    שים לב למחירים שלכם .המחיר גבוה קונים בשר ויין במקומות
    יענקלה 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בעשר הפעמים האחרונות שהייתי בסניף גלילות הענק וסניף נתניה ההענק הקופאיות מחכות לקונים הסניפים ריקים בכל הגודל שלהם אין שום דבר אטרקטיבי
    סגור
  • 5.
    לא לקנות שם, המחירים גבוהים ללא סיבה. (ל"ת)
    א.א 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    שופרסל
    בוקר טוב 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יקרנים אש, מחירים 20 אחוז עד 40 אחוז ויותר מיתר הרשתות
    סגור
  • 3.
    שופרסל רשת יקרנית לא סובל אותם (ל"ת)
    קונה כשאין ברירה 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    בטח שקונים פחות בשר
    חנה 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    העברתם אותנו לסניף קיקיוני שיש בו רק מוצרי בשר סטנדרטיים וחוסר מתמיד בבשרים איכותיים יותר, שלא לדבר שהוא מרוחק כשעת נסיעה מהבית שלנו כשיש במתמ סניף המרחק 10 דקות מאיתנו. נסיונות לחזור לסניף הקודם נתקלים בתדובות מגוכחות שזה המחשב. איזה בשר אתם רוצים שנקנה אצלכם אם אתם לא יכולים לספק אותו, העיקר, תמשיכו להוציא כספים על פרסומות הזויות בטלויזיה פרסומות שיל
    סגור
  • 1.
    קונים פחות
    אברמיקו 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    למה אתה מתפלא ??? אתם הרשת הכי הכי יקרה מבין הרשתות העממיות, אין לכם בושה , עגבניה מטורקיה ב 7,90 לקג בצל יבש 6.90 חציל חממה 9.90 .......תגיד תודה לאנשים שנכנסים לרשת הזאת !!!
    סגור