כסף וצרכנות

גיא לרר חושף רשמית: זו העיר בה ייפתח סופרמרקט 'הצינור'

בפייסבוק הרשמי של תכנית הצינור נכתב: "הי זה לרר, זהו, זה סופי. באר-שבע, אנחנו באים. תייגו באר-שבעים, מילואימניקים מהאזור וסטודנטים מבן גוריון. יום שני, שעה 19:00, הסניף החדש של סופר הצינור נפתח במרכז חן, שכונה ב׳. גדול יותר ממה שהיה בתל אביב, קבוע. ואם אתם חיילים או מפונים הולכים להיות לכם מחירים שטרם נראו"
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום shutterstock, מסך רשת 13)
עכשיו זה רשמי. גיא לרר והתכנית שלו 'הצינור' ברשת 13 שבשנים האחרונות נחשבת לאחת האהובות ועם הילה של חשיבות לטובת הציבור, עושה עוד מהלך גדול ואחרי הסופרמרקט "הזול בישראל" שפתח בתל אביב, כעת נחשף הבית החדש של הסופר - באר שבע.
בפייסבוק הרשמי של תכנית הצינור נכתב: "הי זה לרר, זהו, זה סופי. באר-שבע, אנחנו באים. תייגו באר-שבעים, מילואימניקים מהאזור וסטודנטים מבן גוריון. יום שני, שעה 19:00, הסניף החדש של סופר הצינור נפתח במרכז חן, שכונה ב׳. גדול יותר ממה שהיה בתל אביב, קבוע. ואם אתם חיילים או מפונים הולכים להיות לכם מחירים שטרם נראו. אתם אתנו?
עוד לפני כן נתן לצופי התכנית לנחש והעוקבים חשפו כי מדובר במתחם שנמצא בשכונה ב' בבאר שבע, במקום מאפייה שהייתה שם לפני כן. הרבה קיוו כי: "סניף חדש בעזה", כאשר התשובה הזו חזרה לא מעט. אבל לרר כנראה יפרסם בימים הקרובים את המיקום באופן רשמי.
יש לציין כי הסניף בתל אביב היה הצלחה אדירה והביא אליו עשרות אלפי קונים בחודשים שהיה פתוח, יחד עם זאת לרר והתכנית חטפו ביקורת על כך שדווקא תל אביב נבחרת לפתיחה של הסניף ולא עיר קשת יום בפריפריה שם באמת יש צורך בכזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה