כסף וצרכנות

שיין עובדת על הישראלים כדי שימשיכו לקנות? זה מה שקורה באמת

אחרי שפרסמו את הודעת 'חנוכה שמח' באתר, בדיקה קטנה של טיקטוקר גילתה כי הברכה היא רק לגולשים מישראל ובשאר העולם לא רואים את האיחול. אבל זה לא הכל, בעוד שההנחה כאן היא 10% בכל העולם היא לפחות 15%
מערכת ice |  2
Shein (צילום shutterstock)
אחרי שבימים הראשונים למלחמת "חרבות ברזל" שנכנסה היום (רביעי) ליומה ה-54, הייתה קריאה ישראלית לפתוח בחרם על אתר שיין, זאת בעקבות מכירת דגל פלסטין באתר, הפסקת המשלוחים בחינם לארץ והפסקת עבודה עם משפיעניות ישראליות, שיין ניסתה לצמצם את הנזק שעשתה אחרי שהעלו לאתר שלהם ברכת "חנוכה שמח" ליהודים. אלא, שמתברר שזה אולי 'מס שפתיים' כדי להשתיק את הביקורת
אחרי שפרסמו את הודעת 'חנוכה שמח' באתר, בדיקה קטנה של טיקטוקר גילתה כי הברכה היא רק לגולשים מישראל ובשאר העולם לא רואים את האיחול. אבל זה לא הכל, בעוד שההנחה כאן היא 10% בכל העולם היא לפחות 15%, כאשר הוא שינה את ה-IP שלו ליפן ולא ראה זכר לחנוכה שמח וגם שההנחות שונות.

הפרסום של שיין מגיע לאחר שחברת שופ אנליטקיס חשפה על ירידה של 61% במכירות של שיין בישראל. כזכור, התמיכה של שיין בפלסטינים עלתה מדרגה, אחרי שבחורה בשם דיקלה ספיר, העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה אליו צירפה תמונה של החבילה אותה קיבלה משיין, שנעטפה בצבעי דגל פלסטין. בסטורי שהעלתה ספיר היא כתבה: "לכו תז***ו שיין. הלם. ככה הגיע משלוח של שיין לישראל. פשוט בושה, מקווה שכולם למדו את הלקח לא להזמין מהם יותר. מחוקים".
 
@technologys.world שיין אוהבים אותנו? #שיין #ישראל #חנוכהשמח #ויראלי #פוריו ♬ original sound - Technology
נזכיר כי בשנת 2021, מעצבים עצמאיים שונים התלוננו על עותקים של פריטיהם שנמכרו על ידי שיין ללא אישור, והיו קריאות לחרם על החברה. באוקטובר 2022, תחקיר שערך ערוץ 4 הבריטי 'מאחורי אתר שיין' Inside the Shein Machine.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הם ביטלו את כל הקופונים לישראל
    לקוחה לשעבר 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא רק דגלי פלסטין וביטול משלוחים בחינם. גם ביטלו את כל הקופונים הקבועים שהיו.. בקיצור, שידחפו את החנוכה שמח שלהם ל ת.. ונקווה שכל הישראלים יפסיקו להזמין מהם וזהו.
    סגור
  • 1.
    אביב גפן- לא שווה קריאה בכל מה שקשור אליך
    אנונימית 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אביב גפן, עברתי ישר לתגובות בלי לקרוא את הכתבה. אתה מזמן פסול בעיני רבים וכל מה שקשור אליך לא מעניין!!!!!!!!!
    סגור