כסף וצרכנות

סיוע מיידי ב-10 מיליון שקל: אלו היישובים שירוויחו

על רקע המתיחות בצפון, הסוכנות היהודית מעמידה קרן סיוע מיידי ליישובי קו העימות בצפון בהיקף של 10 מיליון שקלים כדי לסייע בצרכים דחופים. יו״ר הסוכנות היהודית האלוף במיל. דורון אלמוג בשיחה שקיים בסוף השבוע עם ראשי קו העימות: ״הסוכנות פועלת לסייע באופן מיידי ליישובי קו העימות בדרום ובצפון ולחזק את חוסנה של המדינה״
מערכת ice | 
עלויות המלחמה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
על רקע המתיחות הביטחונית בצפון, הסוכנות היהודית מעמידה קרן סיוע מיידי בהיקף כולל של 10 מיליון שקל לישובי קו העימות בצפון. זאת בהמשך לסיוע דומה בהיקף של 10 מיליון שקלים שניתן ליישובי העוטף בדרום מייד עם פרוץ המלחמה. 
בכך מסתכם הסיוע שהעניקה עד כה הסוכנות היהודית לאוכלוסיות שנפגעו מהמלחמה ומהטרור מאז ה-7 באוקטובר על יותר מ-100 מיליון שקלים - זאת הודות לתרומות של הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה, קרן היסוד, הרוח הישראלית ותורמים מרחבי העולם ומישראל.

סיוע החירום של הסוכנות היהודית ליישובי קו העימות בצפון ישמש עבור צרכים דחופים, בהתאם לשיקול הדעת המקצועי של הרשויות המקומיות ובאופן מיידי. חלוקת הסיוע תחל כבר השבוע.
את הסיוע יקבלו הערים והמועצות הבאות: קרית שמונה, שלומי, מטולה, נהריה, מעלה יוסף, הגליל העליון, מטה אשר, מבואות חרמון, מעלות תרשיחא,  מרום הגליל, כפר ורדים, מעיליא, ע׳ג׳ר, פסוטה, ופקיעין.
מאז ה 7 באוקטובר תמכה הסוכנות היהודית באוכלוסיות שנפגעו מהמלחמה ומהטרור בהיקף כולל של יותר מ 100 מיליון שקלים. בנוסף לסיוע הישיר ליישובי קו העימות בצפון ובדרום, הסוכנות תמכה עד כה בכ- 6,000 משפחות שנפגעו מהטרור, סייעה לעסקים בעוטף, העבירה ציוד לצוותי חירום ביישובים סמוכי גדר ועוד. כמו כן, היא סייעה לעולים חדשים באזורי העימות ואף חילצה אותם להפוגות באזורים בטוחים וחילקה עשרות אלפי סלי מזון ותרופות לקשישים וניצולי שואה בבתי עמיגור.
יו״ר הסוכנות היהודית האלוף במיל. דורון אלמוג שוחח בסוף השבוע עם ראשי הרשויות בצפון והודיע להם על הסיוע: ״חשוב לנו שתדעו שאתם לא לבד! הסוכנות היהודית נרתמת לסייע ליישובי קו העימות בדרום ובצפון ולחזק את חוסנה של מדינת ישראל בשעה קשה זו. אנו עוקבים מדי יום אחר המתיחות הבטחונית בזירה הצפונית, ולצד תרומות ופעילות ענפה בשגרה ובחירום הוחלט להעמיד קרן סיוע לצרכים מיידים של הערים והרשויות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה