כסף וצרכנות

ההתקפלות המפוארת של ASOS: זה קוד ההנחה החדש לישראלים

הרשת פרסמה קידום לבלאק פריידיי עם קוד הנחה חדש לקהל הישראלי: "EXTRA25 שמזכה ב-25% הנחה על כל הסגנונות וזאת בנוסף על הנחות של 70% שכבר ניתנו מראש לחלק מהמותגים
מערכת ice |  1
ASOS (צילום shutterstock)
אחרי שפורסם כיצד ״אסוס״ ממשיכה בצעדים נגד ישראל והלקוחות הישראלים שלה, כאשר גולשים רבים דיווחו בימים האחרונים כי אתר האופנה הבריטי ביטל את כל קודי הקופון לישראל מתחילת המלחמה, היום (רביעי) נודע כי הלחץ והתלונות עבדו וגם ישראל מקבלת קוד הנחה.
הרשת פרסמה קידום לבלאק פריידיי עם קוד הנחה חדש לקהל הישראלי: "EXTRA25 שמזכה ב-25% הנחה על כל הסגנונות וזאת בנוסף על הנחות של 70% שכבר ניתנו מראש לחלק מהמותגים.
מתברר שבימים האחרונים היו קודי קופון רבים לכבוד ״יום הרווקים הסיני״, לכל מדינה בעולם, אבל בעוד ההנחה סופקה ברצון רב, רק מדינת ישראל לא זכתה לה. גולשים שניסו להזמין עם הקוד קיבלו הודעה ״מצטערים, קוד ההטבה הזה אינו זמין עבור מדינת המשלוח שבחרת״.

עוד פורסם ב'ישראל בידור' כי לאחר שלקוחות מישראל כבר ניסו לשלוח למדינת ״פלסטין״ את הפריטים שבחרו, הם הצליחו לקבל את ההנחה של 25% הנחה, על אף שאין באמת מדינה כזו.
יש לציין כי זו ממש לא הפעם הראשונה מתחילת המלחמה שחברת ״אסוס״ עושה מהלך פוגעני כלפי הלקוחות בישראל, כאשר רק לפני כשבוע וחצי לקוחה ישראלית קיבלה חבילה מ״אסוס״ עם פתק שכתוב בו ״Free Palestinian”, מסר כנראה מאחד העובדים
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא להזמין מהם !!!!! (ל"ת)
    אני 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור