כסף וצרכנות

קשת טעמים במהלך ענק: "חשוב להירתם ולסייע במה שאפשר"

רשת הסופרמרקטים המפעילה 25 סניפים בפריסה ארצית ואתר אונליין, הכריזה בתחילת המלחמה על גיוס של כ-100 עובדים. ההנהלה ביקרה את פצועי יחידת הקומנדו בבית החולים שיבא וחילקה לחיילים מארז שי. המשנה למנכ"ל קינן ממן: "נפלה בידינו הזכות"
מערכת ice | 
סופרמרקט אילוסטרציה (צילום pixabay)
קשת טעמים מאמצת את חטיבת הקומנדו: הנהלת הרשת הקמעונאית קשת טעמים הגיעה לבקר את פצועי יחידת הקומנדו בבית החולים שיבא וחילקה לחיילים מארז שי. הנהלת קשת טעמים הגיעה היום (ראשון) לבקר את פצועי יחידת הקומנדו בבית החולים השיקומי בשיבא ובאיכילוב בליווי חיילות משא"ן של חטיבת הקומנדו. במהלך הביקור המרגש עם החיילים, שוחחו עמם, וחילקו שי מאת החברה.
רשת הסופרמרקטים המפעילה 25 סניפים בפריסה ארצית ואתר אונליין, הכריזה בתחילת המלחמה על גיוס של כ-100 עובדים לתפקידי ניהול, עובדי מחלקות, קצבים, עובדי קופות, סדרנות, מחסנאים, ירקנים לסניפים ברחבי הארץ. עוד מציעה הרשת מסלולי קידום מהירים למתאימים, שכר גבוה ותנאים סוציאליים מעולים וגמישות בשעות עבודה.
קינן ממן, משנה למנכ"ל קשת טעמים: "בימים מורכבים אלה, חשוב להירתם ולסייע במה שאפשר. אני שמח כי נפלה בידינו הזכות לשמח את חיילנו הגיבורים. אנו גאים בחיילים האמיצים שלנו ונשמח לעמוד לרשותם בכל מה שצריך".

(צילום: באדיבות קשת טעמים)
קשת טעמים פועלת 364 ימים בשנה ומציעה מגוון מחלקות לצרכן הישראלי, בהן מעדניית גבינות, קפואים, קצביה וכמובן שירות משלוחים עד הבית. לצד אלו, הרשת מתגאה במחלקת אוכל מוכן שמיוצר במטבח חדשני ששייך בלעדית לרשת. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה