כסף וצרכנות

הקונדיטור דודו אוטמזגין במחווה מרגשת לחיילים

השף-קונדיטור דודו אוטמזגין הזמין אמהות לחיילים וחיילות המשרתים בעזה למפעלו בקריות. יחד הם הכינו עוגות המיועדות לחיילים בבסיסים. אוטמזגין מסר: "אין כמו עוגה שאמא מכינה לחייל או לחיילת שלה"

מערכת ice | 
דודו אוטמזגין ואמהות החיילים (צילום דן פרץ)
השף קונדיטור דודו אוטמזגין הזמין אליו למפעל בקריות, חמש אמהות לחיילים וחיילות המשרתים בעזה, על מנת להכין יחדיו עוגות לחלוקה לילדיהם ולחבריהם. כל אמא הקדישה עוגה מיוחדת לחייל.ת שלה.
אוטמזגין, אשר בנו האמצעי בדיוק סיים בהצלחה קורס קצינים בבה״ד אחד מספר: ״חשבתי רבות כיצד אני יכול לשמח את החיילים בגבולות ומחוצה להם, ולבסוף החלטתי שאין כמו עוגה שאמא מכינה לחייל או לחיילת שלה עצמה. אנחנו גם נחלק מאות עוגות בבסיסים ונשמח את החיילים דרך הבטן ולא פחות חשוב - דרך הלב״.
דודו אוטמזגין למד בבית הספר לבישול תדמור, בהרצליה ובעוד השתלמויות שונות באירופה. בשנת 2005 הוא זכה בתואר 'אלוף ישראל בעוגות שמרים'. לרשת הקונדיטוריות הנושאת את שמו יש 15 סניפים ברחבי הארץ.
טרם המלחמה, רשת המזון קשת טעמים רכשה את השליטה ברשת הפטיסרי בוטיק של הקונדיטור דודו אוטמזגין לפי שווי של כ-50 מיליון שקל. העסקה כוללת את המאפייה של אוטמזגין בקרית מוצקין ואת 19 סניפי המותג ברחבי הארץ בהם נמכרים מוצרי המאפה.
על פי ההסכם, קשת טעמים רכשה 70 אחוז מהרשת של אוטמזגין שימשיך להחזיק ב-30 אחוז שליטה. המותג אוטמזגין ימשיך להתנהל כמותג עצמאי, כשדודו ימשיך להיות הפרזנטור שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה