כסף וצרכנות

קניון עזריאלי ו"נוי השדה" במיזם חשוב: התרומה למען שיקום החקלאות

קניון עזריאלי תל אביב ורשת ״נוי השדה״ מקיימים סיבוב נוסף של המיזם לשיקום החקלאות הישראלית, במסגרתו נמכרות אלפי אריזות מוכנות ומלאות מתוצרת הדרום, במחיר סמלי של 100 שקל בלבד, כאשר כל ההכנסות מהפרויקט מועברות ישירות לחקלאים
מערכת ice | 
רשת נוי השדה (צילום יחצ נוי השדה)
מלחמת "חרבות ברזל" נכנסה היום (שלישי) ליומה ה-25 של לחימה אחרי מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר, שהביאה להירצחם של למעלה מ-1,400 אנשים, בעוד מעל 5,000 נפצעו ו-238 אנשים שבויים בידי החמאס בעזה נכון לרגע זה.
בעקבות המצב הקשה בדרום, בעלי עסקים רבים נפגעו בעיקרם החקלאים הרבים שגודשים את שדות העוטף ביום יום וכעת נמצאים בבעיה קשה. לפיכך, ישנן יוזמות רבות למען החקלאים ובעלי עסקים מעוטף עזה שמחממות את הלב.
בתוך כך, אלפי אנשים הגיעו לקניון עזריאלי תל אביב בשבוע שעבר כדי לעטוף באהבה את חקלאי העוטף ולהירתם לשיקום החקלאות. בעקבות ההצלחה, קניון עזריאלי תל אביב ורשת ״נוי השדה״ מקיימים סיבוב נוסף של המיזם לשיקום החקלאות הישראלית, שסופגת מכה קשה מאז פרוץ המלחמה. במסגרת המיזם, נמכרות אלפי אריזות מוכנות ומלאות מתוצרת הדרום, במחיר סמלי של 100 שקל בלבד, כאשר כל ההכנסות מהפרויקט מועברות ישירות לחקלאים.
יו"ר קבוצת עזריאלי דנה עזריאלי, מנכ"ל מרכז עזריאלי תל אביב אופיר אורן, מנכ"לית הקניון חן זהביאן ונוי הדס חקלאית ובעלת רשת נוי השדה, הגיעו למתחם כדי לפגוש את הלקוחות, לתמוך בחקלאות הישראלית ולחזק אותה מקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה