כסף וצרכנות

בריסטה עד לבסיס: היוזמה המרגשת ששברה את הרשת

חברת קפה לנדוור יצאה ביוזמה ייחודית עבר חיילי צה"ל המשרתים בבסיסים שונים בדרום ובצפון, במסגרתה מגיעה בריסטה מקצועית עם מכונה משוכללת למתקני הצבא ומכינה קפוצ'ינו ואספרסו לכל החיילים. המנכ"ל: "אני מאחל לחזרתם בבטחה"
מערכת ice | 
כוס קפה (צילום pixabay)
חברת קפה לנדוור בחולון יצאה ביוזמה ייחודית עבור חיילי צה"ל המשרתים בבסיסים שונים בדרום ובצפון, במסגרתה מגיעה בריסטה מקצועית יחד עם מכונה משוכללת לבסיסים שונים בדרום ובצפון ומכינה קפוצ'ינו ואספרסו לכל החיילים. בנוסף תרמה החברה אלפי מנות קפה שחור לחיילים בדרום ובצפון. חיילים או בסיסים  אשר זקוקים למנות קפה שחור או מעוניינים שהבריסטה יגיע אליהם לבסיס, מוזמנים לכתוב לחברה.
יוני פדרמן, מנכ"ל חברת קפה לנדוור, מסר בעקבות היוזמה: "מדינת ישראל נמצאת בימים קשים. אנו משתתפים בצערם של  משפחות ההרוגים, מתפללים לשלום הפצועים והנעדרים ומחזקים את כוחות הביטחון וחיילי צה"ל. נרתמנו ליוזמה זו של הכנת קפה בשטח על מנת לשמח את החיילים אשר מגינים על מדינת ישראל ואני מאחל לחזרתם בבטחה". 

נוסף על כך, מסעדות קפה גן סיפור, המאופיינות במיקומן המפתיע בפארקים היפים בישראל, מאפשרות ללקוחות לפנק יחד את כוחות הביטחון וההצלה. בכל מסעדה יוצב לוח ובו ניתן להשאיר שובר לפריט מהתפריט עבור כוחות הביטחון וההצלה בחצי מחיר (את החצי השני קפה גן סיפור תורמת). על כל שובר שיירכש ויינעץ בלוח ניתן יהיה להשאיר לאיש כוחות הביטחון הקדשה אישית. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה