כסף וצרכנות

קיבלתם את ההודעה הזו? מנסים לעקוץ אתכם על חשבון UPS

קיבלתם לטלפון הנייד שלכם את ההודעה: "החבילה שלך עם מספר מעקב נמצאת בשלב המשלוח על פלטפורמת הלוגיסטיקה שלנו ומחכה להוראותיך. אנא אשר את תשלום המשלוח בסך 0.99 דולר ווודא את כתובת המסירה בקישור הבא",? כדאי מאוד שתיזהרו כי גם הפעם כמו בפעמים הקודמות שוב מדובר בהונאה
מערכת ice | 
הונאת החבילות (צילום freepik, pexels, shutterstock)
קיבלתם לטלפון הנייד שלכם את ההודעה: "החבילה שלך עם מספר מעקב נמצאת בשלב המשלוח על פלטפורמת הלוגיסטיקה שלנו ומחכה להוראותיך. אנא אשר את תשלום המשלוח בסך 0.99 דולר ווודא את כתובת המסירה בקישור הבא",? כדאי מאוד שתיזהרו כי גם הפעם כמו בפעמים הקודמות שוב מדובר בהונאה שמטרתה להשיג מכם את פרטי האשראי.
אם לחצתם על הקישור, נפתח דף המתחזה ל-UPS בו נכתב בכותרת מוזרה: "משלוח במשלוח", לאחר מכן נכתב, סטטוס: במשלוח, משלוח זה מטופל על ידי: UPS, קוד מעקב חבילות: CS47*****.

כמו כן, ללוחצים על הקישור נכתב: "הודעה חשובה! כדי להשלים את המשלוח בהקדם האפשרי, אנא אשר את התשלום (0.99 דולר) על ידי לחיצה על הבא. יש לבצע אישור מקוון בתוך 14 הימים הקרובים, לפני שתוקפו יפוג".
הפרטים שמבקש העמוד לדלות הם: שם בעל הכרטיס, מספר כרטיס אשראי, Exp MM/YY, CVV (CVC)", אסור בשום אופן להזין את הפרטים, שכן כך תחשפו את פרטיכם האישיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה