כסף וצרכנות
מהפכה בסניפי סופר פארם: כך תראה הקנייה שלכם בקרוב
כבר לא מדע בדיוני: במקום לשוטט בין המדפים בחיפוש אחר סוג השמפו שלכם, מעתה תוכלו לאתר אותו דרך הסמארטפון באמצעות טכנולוגיית AR (מציאות רבודה). הטכנולוגיה תאפשר ללקוחות סופר-פארם לעמוד מול המדף, ולחפש באמצעות מצלמת הסמארטפון את המוצר המבוקש תוך שימוש באפשרויות סינון
העתיד כבר כאן: טכנולוגיית המציאות הרבודה (AR) נוחתת בסופר-פארם, ותאפשר חוויית קנייה חדשנית וראשונה מסוגה בישראל. באמצעות סריקה של המדף דרך מצלמת הסמארטפון, לקוחות יוכלו לאתר את המוצרים שהם מבקשים לרכוש בצורה מהירה יותר, וגם לקבל עליהם מידע משלים שאינו מופיע על גבי המוצר.
באמצעות טכנולוגיית ה-AR, הלקוחות יראו דרך מצלמת הסמארטפון את המדף שלפניהם, יחד עם שכבה נוספת שתספק להם מידע רלוונטי על המוצרים. כך למשל, לקוחות יוכלו להגדיר שהם מחפשים מזון לתינוקות שאינו מכיל גלוטן, והמוצרים שאינם מכילים גלוטן יסומנו על המסך בסימון ירוק. באותה מידה ניתן יהיה לחפש במדף מוצרים המיועדים לעור רגיש, או לשיער מתולתל, והסימון שלהם יוצג על המסך.
בנוסף ל"חיפוש המהיר", הפלטפורמה תאפשר גם קבלת מענה לשאלות נפוצות בעת הסריקה של המוצר. כך, ניתן יהיה לצרוך תוכן שיספק תשובות לשאלות כמו לאיזה גילאים הוא מתאים, האם הוא מתאים לנשים בהריון, והמלצות להתאמה אישית.
כך למעשה, כל מותג יוכל לייצר את התוכן שמלווה את המוצרים שלו, ולהעניק ערך מוסף חדש ללקוחותיו. בפלטפורמה ייקחו חלק מותגים מובילים הנמכרים בסופר-פארם, שבסמוך למדפיהם יוצבו עמדות סריקת קוד QR אשר יכניסו את הלקוח לפלטפורמת המציאות הרבודה באמצעות מצלמת הסמארטפון בלבד – ללא צורך בהורדה של אפליקציה או בהזדהות, הישר לתוך חוויה אינטראקטיבית. בין המותגים שהתוכן שלהם כבר זמין בפלטפורמה: מטרנה, וולדה, ORAL B, האגיס, טרזמה, סימפל, דורקס, נורפן, אלטמן, דאב ואחרים.
מדובר בפיתוח של חברת הסטארט-אפ הישראלית weR, שכבר חתומה על פיתוח AR לחברת נטפליקס בסניפי ענקית הקמעונאות וולמארט, שמטרתו לספק לילדים הצצה לדמויות מסדרת הילדים Waffles + Mochi ויכולת לייצר איתן אינטראקציה באמצעות טכנולוגיה של מציאות רבודה.
מיכאל מיטרני, סמנכ"ל איקומרס ושיווק סופר-פארם אונליין: "בשורת טכנולוגיית ה-AR מגיעה למדף הקניות שלנו, ותשנה את חוויית הקנייה כפי שהכרנו אותה עד היום. מעתה נוכל להציע ללקוחות שלנו תוכן חדש ומשלים שאינו מופיע על גבי המוצר עצמו, בזמן שהם מתלבטים האם להתנסות במוצר ואיפה ניתן למצוא אותו".
עמית ותומר צ'צ'ק מייסדי חברת weR: "הפלטפורמה שפיתחנו מאפשרת להגדיל את המעורבות של הלקוחות בעת העמידה מול המדף בחנות, ולשדרג את חוויית הרכישה באמצעות תוכן חדש שילווה את תהליך הבחירה. אחרי שיתוף פעולה ראשון עם וולמארט בעולמות של תוכן, סופר-פארם היא הקמעונאי הראשון בישראל שאנחנו מטמיעים אצלו את הטכנולוגיה".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(11):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
8.תל-אביבמירית 09/2023/22הגב לתגובה זו0 0קונים בדיוטי פרי,או בחוץ לארץסגור
-
7.תל-אביבמירית 09/2023/22הגב לתגובה זו0 0לא קונה כלום בסופר פארםסגור
-
6.עתיד סיזיפי לפייזר דוט קום 09/2023/22הגב לתגובה זו0 0כבש המסומםסגור
-
5.קונה רק מארה"בהלו! 09/2023/22הגב לתגובה זו0 0Iherb ועוד.. פראייר מי שקונה בסופר פארםסגור
-
4.הפכנו לקופאים.מזעזע.... (ל"ת)מיה 09/2023/21הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
3.ליאור עדיכה באילתיוסיפ 09/2023/21הגב לתגובה זו0 0רבע מחיר. סופר פארם סופר גנבים לסופר פראיירים שיש רק בישראל השלישית.סגור
-
2.הפך להיות סבל רכישות בסופר פארםתמר מתת 09/2023/21הגב לתגובה זו2 0תפסיקו עם הקטע של לעמוד ולהעביר קופונים שזה לוקח זמן ואי נוחות מול הבאחם בתור. מי שיש לו לייף סטייל שירדו ישר ההנחות ולא להתחיל לחפש בטלפון קופנים להנחה. אני אישית כבר הרבה לא קונה כי זה הפך למתיש.סגור
-
תל-אביבמירית 09/2023/22הגב לתגובה זו0 0צודק בילתי ניסבל סופר פארםסגור
-
1.מי האדיוט/טית שעדיין קונה בסופר פארם ?? (ל"ת)מיק 09/2023/20הגב לתגובה זו9 0סגור
-
רק בבית מרקחת ופעם בשנה אולי בושם (ל"ת)חחחחחחח 09/2023/21הגב לתגובה זו1 0סגור
-
בישום קוסמטיקהאיציק 09/2023/22הגב לתגובה זו0 0קונים רק בקי אס פי.סגור