כסף וצרכנות

רמי לוי לא לבד: זו המתחרה שמנסה לשבור את השוק

יוחננוף נכנסת למערכה ומתכוונת לחתוך בעלויות ולענות על החוסר במדפים בסניפים עם ייבוא של המוצר הבסיסי אולי החשוב ביותר. המנכ"ל איתן יוחננוף הסביר בראיון: "נתנו לנו תמריץ עכשיו כשפתחו את המכסים לעוד חצי שנה, אז בכלל נגביר את הקצב ונפתח עוד הזמנות"
מערכת ice |  1
רמי לוי (צילום יחצ)
חשבתם שרמי לוי משחק במגרש משל עצמו בכל הקשור לחלב מיובא? טעיתם. גם רשת יוחננוף נכנסת למערכה ומתכוונת לחתוך בעלויות ולענות על החוסר במדפים בסניפים עם ייבוא של המוצר הבסיסי אולי החשוב ביותר. בראיון לישראל היום מסביר המנכ"ל איתן יוחננוף מדוע.
יוחננוף הסביר: "כקמעונאי אני עוסק כל היום בלספק לצרכן את הצרכים שלו, שהמוצר שלו יהיה בזמינות המרבית, באיכות המתאימה, בטריות המתאימה ובמחיר המתאים, אני לא יכול לחיות עם חוסר, ואני לא מקבל חוסר. התפקיד שלי הוא לספק, ולא לייצר. אני מקווה שלקראת סוף החודש החלב כבר יגיע לפה. נתנו לנו תמריץ עכשיו כשפתחו את המכסים לעוד חצי שנה, אז בכלל נגביר את הקצב ונפתח עוד הזמנות".

על עליות המחירים הסביר: "אנחנו חיים את השוק. כשבא מישהו עם עליית מחיר מצוצה מהאצבע, אנחנו אומרים לו 'לך תמכור את ההצגות' ולא שומעים אותו בכלל. בתקופות כאלה אנחנו יודעים מה קורה. אנחנו בעצמנו מייבאים סחורה. כשמישהו אומר לי שעלו לו מחירי ההובלות, אני אומר לו שאני יודע. לפעמים אנחנו אומרים 'תהיה סבלני ועוד חודש זה יירד', או 'נדבר עוד חודש'. אנחנו בצד של הצרכן. אין לנו דרך אחרת לחזר אחריו".  
האם רשתות קמעונאות שמגיעות מחו"ל יטלטלו את השוק? "לא, זה לגמרי קשקוש. אנחנו חיים את השוק ואנחנו מכירים את הבעיות האמיתיות כמו רגולציה. את רואה את הדבש מגיע באיחור לא כי לא היינו זמינים בקנייה שלו אלא כי הרגולציה עובדת נגד עצמה. יש פה מלא אנטרסים וסיבות. בסוף אני מכבד את כולם מסיבה אחת: כולנו מפרנסים את הילדים וכל אחד חרד לכלכלת ביתו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רמי לוי
    גיל גל 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בזכות רמי לוי מתחרים מי יוריד יותר את המחיר ומי מרוויח הצרכן! ולמי השאפו??? לרמי לוי... לכן אתן לו את הכוח שימשיך להוריד אותם, וכך הציבור יהנה ממחירים נמוכים
    סגור