כסף וצרכנות

עלי אקספרס בבשורה מפתיעה: זה המוצר שהישראלים קונים בכמויות

עלי אקספרס ומאסטרקאד מפרסמים נתונים מפתיעים על הרגלי הצריכה של ישראלים באתר הסחר הבינלאומי. זה המוצר שצבר פופולאריות בחודשים האחרונים
שירה יום טוב |  1
גלישה באינטרנט (צילום pexels)
מאסטרקארד ואתר הסחר הבינלאומי  AliExpress, חושפות תובנות שוק לגבי הרגלי הצרכנים הישראלים לקראת מאסטרקארד דיי אשר קורה כל 10 בחודש.
לפי הנתונים שמתפרסמים היום, שואב אבק לרכב הוא המוצר הנמכר ביותר באתר עם למעלה מ-100,000 יחידות שנמכרו לצרכנים ישראלים בשלושת חודשים האחרונים. בתקופת החזרה לבית הספר (יוני-אוגוסט), נרשם ביקוש עצום מישראלים לציוד בית ספר ואביזרים משלימים בינהם מדבקות למחברות, תיקי בית ספר, ג'ינסים, שמלות, ומדפסות ניידות אלחוטיות. 
בנוסף בתקופת הקיץ הנוכחי הצרכנים הישראלים גילו עניין רב יותר במוצרים גדולים פיזית בהשוואה לתקופות אחרות, כמו טירות מתנפחות, מגלשות מים מתנפחות, בריכות לגינה, שולחנות אוכל מתקפלים ומסכי מקרנים. 
הקטגוריות המבוקשות ביותר: לפי נתוני AliExpress הינן מוצרי אלקטרוניקה, מכשירי חשמל לבית, חלקי חילוף ואביזרים לרכב, מוצרים לבית ולגינה, יופי ובריאות וכן אופנה ואביזרים.
עוד נתונים מעניינים שנחשפים על ידי אתר הקניות מעלים כי הישראלים ויתרו על הצורך במחשב לטובת הקניות ועברו רק לסלולר: כ-99% מהישראלים מבצעים רכישות באפליקציית עליאקספרס בנייד. כמו כן עולה כי 84% מהם בין הגילאים 25-54.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טוב מאוד פה זה מדינת החזירים (ל"ת)
    Yyy 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור