כסף וצרכנות

ציצית כלולה: המותג הראשון בעולם שמחבר בין אופנה ויהדות

מותג האופנה 613 מושק לרגל חגי תשרי, ומיועד למי שרוצה לשלב בין זיקה ליהדות ובגדים אופנתיים. לצורך כשרות החולצות נערך מחקר מעמיק והתקבל אישור רבנים. ואת הציצית אפשר להכניס לכיס פנימי
מערכת ice | 
מותג האופנה 613 (צילום פיני סילוק)
לראשונה בעולם, מושק מותג אופנה שמחבר בין עולם האופנה לציצית: מתוך השילוב המיוחד בין הערך של ציצית ובין התשוקה ליצירה ולאופנה עכשווית.
מותג 613 הגיע מתוך זיהוי צורך ורצון לתת מענה לקהל רחב של יהודים בארץ ובעולם שאוהב להיראות טוב ולהרגיש טוב בבגדים נאים, אך במקביל רוצה לשמור על הזיקה ליהדות ולחיבור מהמקום שלו למצוות השם. החזון של 613 הוא לאפשר לכל יהודי להתחבר לבגד הציצית, מתוך חווית אופנה מדויקת, למראה יומיומי או חגיגי.

עד היום אופנה ובגד הציצית לא ידעו ממש קשר וחיבור, מה שיצר קשיים לרבים לשלב בגד ציצית נוסף ללבוש הרגיל שלהם. המותג החדש מנסה לשלב בין שני העולמות, בין אופנה ייחודית עכשווית ועקרונות הלכה של בגד הציצית המסורתי והקדום. 613 מקליל את הגישה בכל האמור למראה הדתי, שם דגש לפן האופנתי וברמה הפרקטית - לציציות יש כיסים נסתרים שניתן להכניסן לתוכם.
"EVERY SECOND" הסלוגן, הוא ה-DNA של המותג. על פי תורת ישראל, כאשר יהודי לבוש בבגד ציצית, הוא זוכה בכל רגע לשמירה עליונה ולערך נצחי, עליו נאמר "כאילו קיים את כל המצוות כולם" שהם 613 מצוות האמורות בתורה.
קולקציית הבכורה של המותג מושקת לרגל חגי תשרי. הקולקציה מורכבת מפרטי מעבר ופרטי חורף. בין הפריטים בקולקציה, גופיות בסטייל, חולצות משולבות חוטי ציצית מצמר, חולצות מכופתרות קלילות לעונת המעבר, חולצות טי קצרות או ארוכות, וגם קפוצ'ונים וסווטשירטים לקראת החורף. ישנה גם קולקציית טי שירטים לילדים ובני נוער.

צילום: פיני סילוק
כל הפריטים בקולקציה מגיעים עם כיס פנימי בפיתוח מיוחד, המאפשר להכניס את חוטי הציצית אל תוך הכיס ביעילות ולקבל מראה אופנתי בנוסף למראה של החוטים בחוץ. כן קיים כיס חיצוני אשר מיועד לכיבוס החוטים במכונת הכביסה ושומר על החוטים לאורך זמן. מדובר בנרתיק דוחה מים, שניתן להכניס את החוטים לתוכו ולהדק בצמוד לבגד.
לשאלת הכשרות של החולצות בקולקציה עוד בשלב הרעיון התבצע מחקר הלכתי מעמיק בעזרתם של גדולי הרבנים, במסגרתו הקפידו מעצבי הקולקציה על הכללים ההלכתיים. השמירה על אותם הכללים, היא זו שסללה דרך לפיתוח ועיצוב הקולקציה. התוצר הסופי עוצב בהקפדה בנוגע לגודל הבד, גודל הפתחים המיועדים לציציות, מיקום הנקב וכשרות החוטים: הרכב החוטים, טווייתם וקשירתם, צריכים להיעשות על ידי יהודים שומרי תורה ומצוות.
לאחר מכן, עם שילוב דוגמאות תפורות, פנו צוות המחקר ופיתוח של החברה לרב הרב מאור כהן לצורך בדיקה הלכתית מקיפה. התוצר הסופי נבדק וקיבל את הסכמתו של הרב שאף כתב חיבור הלכתי מיוחד בנושא ואף ניגש אל הראשון לציון, הרב יצחק יוסף, עם אותן דוגמאות בכדי לקבל מכתב כשרות והסכמה.
והמחירים? חולצות מכופתרות ארוכות 479-499 שקל, טי שירטים 279-349 שקל, גופיות 269 שקל, קפוצ'ונים 499 שקל, סווטשירטים 379-479 שקל. טי שירטים ילדים ונוער מגיל 3 ומעלה 219 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה