כסף וצרכנות

פארק המים החדש באילת לא בטיחותי? הביקורות נחשפות

לאחרונה נפתחו כמה פארקי מים חדשים בארץ, אך נשאלת השאלה - מי מהם באמת עמד במשימת "החופש הגדול", ומי מהם קיבל את הציון הכי טוב מהמבקרים הרבים?
מערכת ice | 
פארק מים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הגענו ליומו האחרון של החופש הגדול ולכן הגיע הזמן לבדוק כיצד שלושה פארקי מים חדשים שהושקו הקיץ עמדו במשימה. במאקו סיקרו את הנושא ובדקו מה היו הביקורות של הציבור על פארק המים החדש באילת. השדרוג של הקאנטרי באופקים וכמובן פארק במים החדש שנפתח בעפולה.
פארק המים שקיבל את הציון (3.9 מתוך 5) הכי נמוך בקרב המבקרים הם פארק המים החדש באופקים שהוקם בקאנטרי קלאב. המבקרים טוענים כי מצד אחד המקום חדש, נקי ומסודר, אך מנגד יש בלגן גדול בכניסה; אלו שרכשו כרטיסים ממקומות שונים נדרשים לבקר בשתי כניסות שונות, ויש כאלו שגם טענו כי הניקיון לא ממש עומד ברף הנדרש וכי השירות מהקיוסקים במקום אינו ראוי. לצד זאת, מבקרים הלינו כי מחיר הכניסה לתושבים שאינם מקומיים גבוה מדי ועומד על 120 שקל לאדם.
פארק המים החדש, יש לציין, כולל חמש מגלשות חדשות, בריכה גדולה, מיני גולף, מזרקות מים, מגרש טניס ועוד. 
פארק המים החדש בעפולה נפתח לאחרונה בהשקעה של כ-15 מיליון שקלים. בקרב הציבור הפארק זכה לציון מכובד של 4.1 מתוך 5, בעיקר תודות להשקעה הרבה במקום. עם זאת, המבקרים הלינו שהמחיר למקומיים וללא מקומיים זינק מעשרה שקלים ל-40 שקל לסופ"ש (120 שקל ללא מקומיים). כמו כן, המבקרים טוענים כי ההמתנה לעלייה על המגלשות היא ארוכה ביותר, וההמתנה עצמה אינה מסודרת היות שהיא כוללת תור המתנה אחד וצפוף למספר מגלשות שונות. 
אחרון חביב ואולי לא כל כך בטיחותי הוא פארק המים החדש והמצופה באילת. גם פארק המים שצופה על הרי אילת זכה לציון של 4.1, בעיקר תודות למגוון הגדול של המתקנים, אפשרויות ההנאה לילדים והורים כאחד ועוד.
עם זאת, גם כאן יש תלונות על מחירים יקרים ובפרט מחירי המזון (למשל כוס ברד ב-19 שקל). כמו כן, מבקרים העידו כי כבר בשעות הבוקר המקום היה עמוס לגמרי וצפוף. לבסוף, הטענה העיקרית היא כי כמה מן המגלשות במקום אינן בטיחותיות וכי אפילו אם עולים עליהן בהתאם להגדרות הבטיחות והגיל - עדיין ישנם כשלים בטיחותיים ואפילו כמה ילדים והורים קיבלו חבטות בראשם בעת הכניסה וגם בעת ההתגלשות עצמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה