כסף וצרכנות

ההנחות הסודיות שלא הכרתם: אטרקציות עם הילדים במחירים מפתיעים

מחפשים מה לעשות עם הילדים בחופש הגדול? ההנחות שלא הכרתם לכרטיסי הכניסה לאטרקציות עם הילדים נחשפות - כאשר תוכלו לחסוך מאות שקלים בכל בילוי. כך תהנו מהנחה של עשרות אחוזים
מערכת ice | 
כסף (צילום shutterstock)
בעוד החופש הגדול בעיצומו והקניות לקראת החזרה ללימודים כבר החלו בעלויות שיכולות להכביד על לא מעט מההורים, המאבק בין הרצון לבלות עם הילדים בכדי שלא ישתעממו בבית והצורך לחסוך כסף על רקע הקניות הגדולות לקראת ה-1 בספטמבר (וגם ה-3 בספטמבר השנה יש לציין...) גורם לתסכול בבתים רבים, אך בדיוק לשם כך, ננסה לסייע לכם למצוא פתרונות יצירתיים לחסוך כסף ובכל זאת לקחת את הילדים לאטרקציות הכי שוות שיש.
מה שיכול לסייע לכם מאוד הוא לנסות ולחפש הטבות שעומדות לרשותם בכרטיסי המועדון השונים בהם אתם מחזיקים, כאשר יכול מאוד להיות שתופתעו לגלות הנחות של עשרות אחוזים בכרטיסי הכניסה, מה שיכול לחסוך לכם מאות שקלים לבילוי ולהקל על כרטיס האשראי וחשבון הבנק שלכם.
כתבת הצרכנות של חדשות 12, מעיין פרתי, בדקה את הנושא לעומק ונתנה שלוש דוגמאות בולטות לבילויים עם הילדים והמשפחה לחופש הגדול והציגה הנחות משמעותיות אפשריות. למשל, בעוד כרטיס רגיל ל'ממלכת הדרקונים' יעלה 99 שקלים, במועדון 'שלך' תוכלו למצוא את אותו כרטיס ב-45 שקלים בלבד, בעוד באמצעות ההטבות של 'אמריקן אקספרס' תוכלו לקנות את אותו כרטיס ב-39 שקלים ובמועדון 'חבר' הכרטיס יעלה 25 שקלים בלבד, הנחה של כ-75 אחוזים.

ב'בלון סטורי' כרטיס רגיל עולה 129 שקלים, כאשר במועדון 'חבר' תשלמו 55 שקלים, במועדון 'בהצדעה' כרטיס הכניסה יעלה לכם 49 שקלים ובמועדון 'שלך' מחיר הכרטיס הוא הנמוך ביותר ועומד על 39 שקלים בלבד. כמו כן, בקרקס 'מג'יק קאס', בו מחיר הכרטיס הרגיל עומד על 109 שקלים, באמצעות מועדון 'שלך' תוכלו לחסוך 40 שקלים ולשלם 69 שקלים לכרטיס, כאשר במועדון 'כללית פנאי' תשלמו 63 שקלים ובארגון עובדי צה"ל תשלמו 59 שקלים בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה