כסף וצרכנות

קסטרו יוצאת במבצע ענק חדש: 6 חולצות ב-100 שקל

קסטרו הודיעה על מבצע גדול חדש, כאשר הודיעה ללקוחותיה כי לקראת החזרה ללימודים תמכור 6 חולצות בית ספר ב-100 שקלים בלבד, כאשר הדפסת הסמל על החולצות תינתן בחינם. בהודעה ללקוחות נכתב: "6 חולצות ב-100 שקל והסמל חינם! ומבטיחים שהוא לא יתקלף!!! בחנויות ובאתר ומהר לפני שהחופש נגמר"
מערכת ice |  1
קסטרו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, pixabay)
חודשיים אחרי שהכריזה על המבצע שלה לקיץ ויותר מחצי שנה אחרי מבצע הענק לחיסול קולקציית החורף שגרם לטירוף אדיר והתנפלות של לקוחות על חנויות החברה וקריסת האתר, קסטרו יוצאת במבצע משמעותי נוסף ללקוחותיה - הפעם לכבוד חזרת הילדים ללימודים בבתי הספר, שנמצאת כבר ממש מעבר לפינה בתחילת חודש ספטמבר.
לכבוד החזרה ללימודים המתקרבת ובאה, וכאשר טירוף הקניות של ילקוטים, ספרים, מחברות, כלי כתיבה, קלמרים, ועוד מוצרים רבים אותם צריכים התלמידים נמצא בשיאו, קסטרו הודיעה על מבצע מיוחד להורים, כאשר תמכור לקראת החזרה ללימודים 6 חולצות בית ספר, כולל הדפסה של סמל בית הספר, ב-100 שקלים בלבד, וכמו כן, אף התחייבה בפני ההורים שהסמל לא יתקלף.
בהודעה ששלחה קסטרו ללקוחותיה נכתב כך: "והיום בשיעור נלמד על איכות! חולצות בית הספר שלנו מ-100% כותנה איכותית, נושמת, רכה ונעימה! 6 חולצות ב-100 שקל והסמל חינם! ומבטיחים שהוא לא יתקלף!!! בחנויות ובאתר ומהר לפני שהחופש נגמר. חברי מועדון צוברים גם נקודות | אין כפל הנחות | על הפריטים המשתתפים במבצע | בכפוף לתקנון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חולצות מודפסות יש ב 11.90
    דניאל 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם כל הכבוד לקסטרו חשוב לזכור שיש עוד מלא חנויות שמציעות הדפסה על חולצות סמלי בית ספר ועוד. ברחובות יש חנות המתמחה בכך שנים. הם מדפיסים מלא דברים על חולצות גם סמלי בית ספר. האיכות נהדרת והמחיר ממש טוב. אז התקשרתי ושאלתי כמה עולה לי לעשות הדפסה על חולצות לבית ספר, אז ענו לי 11.90 ואפשר אפילו להזמין באינטרנט באתר שלהם. קוראים לחנות חולצות בע"מ. סהכ עשו רושם טוב. נראה. או קניון או מהם.
    סגור